لایتنینگ بیت کوین برای حواله پول از اروپا به آفریقا

شبکه لایتنینگ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

استفاده از لایتنینگ بیت کوین برای حواله پول از اروپا به آفریقا

ادامه زمستان ارزهای دیجیتال، صنعت کریپتو را از تلاش برای پذیرش و دسترسی جهانی باز نمی دارد. همکاری جدید بین کوین کرنر و بیت نوب راهی را با استفاده از لایتنینگ بیت کوین برای کاربران در سراسر قاره ها باز می کند تا تراکنش های بین المللی شامل چندین ارز فیات را انجام دهند.

معمولاً انتقال وجوه بین اروپا و آفریقا به یک پلتفرم ثالث مانند وسترن یونیون (Western Union) نیاز دارد که به نهادهای متمرکز متکی است. این تراکنش‌ها اغلب دارای زمان پردازش چندین طرف قبل از تایید هستند و به دریافت کارمزد بالا معروف است. بانک جهانی تخمین می‌زند که حواله‌های ارسالی به کشورهای جنوب صحرای آفریقا تا سال ۲۰۲۰ سالانه ۴۰ میلیارد دلار افزایش یافته است و نیجریه تنها نیمی از این مبلغ را دریافت می‌کند.

اکنون، کاربران می‌توانند وجوه خود را از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین از بریتانیا و اروپا به کشورهای منتخب آفریقا منتقل کنند. این برنامه، Send Globally، به پوند بریتانیا (GBP) یا یورو (EUR) اجازه می دهد تا به ارزهای محلی نیجریه(NGN)، کنیا  (KES)  و غنا (GHS) منتقل شود.

از طریق شبکه لایتنینگ، وجوه به طور خودکار به بیت کوین تبدیل می شود، سپس بلافاصله به ارز محلی تبدیل می شود و مستقیماً به حساب بانکی یا کیف پول موبایل گیرنده واریز می شود. حواله های ارسالی به آفریقا، به ویژه از بریتانیا و اروپا، به دلیل هزینه بالای آن شناخته شده است.

دنی اسکات، مدیر عامل کوین کرنر، گفت که بازار حواله یک فرصت بزرگ برای برجسته کردن سودمندی بیت کوین است. ماهیت بدون مرز بیت کوین همیشه آن را به ابزاری عالی برای ارسال پول در سراسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون با شبکه لایتنینگ، ارسال بیت کوین فوری و بسیار کم هزینه است.

در سال ۲۰۲۱، داده های استاتیستا نیجریه را در ۱۰ کشور برتر برای پرداخت حواله قرار داد. علاوه بر این، بانک جهانی گزارش داد که در سال گذشته کشورهای جنوب صحرای آفریقا ۱۴.۱ درصد از حواله های جهانی را تشکیل می دادند.

با این حال، نزدیک به ۸۰ درصد از کشورهای آفریقایی نوع مؤسساتی را که می‌توانند خدمات مرتبط با حواله را به بانک‌های محلی ارائه دهند، محدود می‌کنند. چنین انحصاری موانعی برای انتقال پول ایجاد می کند،.

گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در آفریقا یک موضوع داغ در جامعه کریپتو بوده است، زیرا این قاره مملو از اقتصادهای در حال ظهور و موارد استفاده عملی از رمزارزها است.

به ویژه در شمال آفریقا، رشد صنعت کریپتو همچنان در حال رشد است. گزارشی از چین آالیسس نشان داد که منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) سریع‌ترین رشد استفاده از ارزهای دیجیتال در جهان را دارند.

در ماه سپتامبر، دولت نیجریه جلساتی را با صرافی بایننس برگزار کرد تا به طور بالقوه در مورد منطقه ویژه اقتصادی که برای حمایت از تجارت ارز دیجیتال و پروژه های بلاک چینی در این منطقه مذاکره کند. گزارش بعدی از چین آلیسیس همچنین به برجسته شدن غنا در فضای رمزنگاری اشاره کرد. این کشور گفت که این کشور به طور بالقوه می تواند از نظر پذیرش کریپتو به نیجریه و کنیا برسد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx