نبرد ربات های توییتر و ایلان ماسک

ربات توییتر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 508 نفر

نبرد ربات های توییتر و ایلان ماسک

به نظر می رسد که آخرین حمله ایلان ماسک در جنگ علیه ربات های اسپم کریپتو در توییتر تأثیر واقعی گذاشته است، به طوری که جامعه کریپتو از کاهش شدید تعداد ربات هایی که به پست های آنها پاسخ می دهند گزارش داده است.

مدیر عامل توییتر در یک پست در ۱۱ دسامبر اشاره کرد که روبات‌ها فردا شگفت‌زده خواهند شد و توضیح داد که آنها تعداد زیادی از اکانت ربات‌ها را پیدا کرده اند که به زودی بسته خواهند شد.

او سپس توضیح داد در حالی که کلاهبرداران ممکن است روش‌های دیگری را برای تغییر آدرس IP امتحان کنند، توییتر به محض مشاهده تغییر IP آن ها را بلاک خواهد کرد.

شیبتوشی ناکاموتو، نام مستعار بیلی مارکوس، یکی از خالقان میم کوین دوج کوین، در پستی در ۱۱ دسامبر به ایلان ماسک گفت: من یک پست آزمایشی گذاشتم و به جای دیدن ۵۰ پاسخ ربات، فقط یک پیشرفت بزرگ دیدم، این بهترین تبلیغات برای توئیتر تو است.

سایر کاربران نیز آخرین تغییرات ماسک را آزمایش کردند. PlanB، یک تحلیلگر و سرمایه گذار بیت کوین، نموداری را برای مشاهده تعداد ربات هایی که پاسخ خواهند داد، ارسال کرد. در زمان نگارش این مقاله، هیچ پاسخی از ربات ها در نظرات نشان داده نشده بود.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، نیز خاطرنشان کرد که اگرچه اخیراً استفاده از توییتر به نظر می رسد بسیار بهتر است، اما نمی تواند بگوید که آیا به دلیل کارهای ماسک تعداد ربات ها کاهش یافته است یا خیر.

ویتالیک گفت: نمی‌دانم تغییرات مشاهده شده مربوط به کارهای موفقیت آمیز ایلان ماسک برای توئیتر است یا کاهش فعالیت ربات ها به دلیل زمستان ارزهای دیجیتال.

برخی گزارش داده‌اند که کامنت ربات ها در توئیتر هنوز در پست‌ها نشان داده می‌شوند، اما خیلی سریع توسط پلتفرم حذف می‌شوند.

هرزنامه‌ها و ربات‌های کلاهبرداری توییتر یک آفت در این پلتفرم بوده‌اند و ماسک پس از به دست گرفتن سکان هدایت توییتر در ماه اکتبراز آن به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود در توییتر نام برده است. ماسک در آخرین پست خود همچنین اشاره کرد که این پلتفرم قصد دارد در آینده اقدام قانونی علیه کلاهبرداران در توییتر انجام دهد، ولی جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

ایلان ماسک گفت: «توئیتر برای محاکمه کلاهبرداران در هر نقطه از زمین تلاش خواهد کرد.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx