میلیونرهای بیت کوین: از ولخرجی در لامبورگینی تا سرمایه‌گذاری در املاک

میلیونرهای ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 111 نفر

تصور رایج مبنی بر ولخرجی سرمایه گذاران اولیه بیت کوین در خرید خودروهای لوکس مانند لامبورگینی، در حال تغییر است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که میلیونرهای ارز دیجیتال در حال حاضر ثروت تازه به دست آمده خود را به سمت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هدایت می‌کنند که این امر نشان‌دهنده الگوی مصرفی بالغ‌تر آنان است.

بلوغ میلیونرهای ارز دیجیتال

طبق مطالعه‌ای که توسط محققان موسسات معتبر مانند دانشگاه بریگام یانگ، دانشگاه نورث وسترن و کالج امپریال لندن انجام شده است، افزایش ثروت کریپتویی به طور قابل توجهی بر بازار املاک و مستغلات ایالات متحده تأثیر گذاشته است. تجزیه و تحلیل آنها که به شرکت بیمه سپرده فدرال ارائه شده است، از داده‌های ۶۰ میلیون نفر در طول ۱۳ سال استفاده می‌کند. این تحقیق نشان داد که به ازای هر دلار سود تحقق نیافته ارز دیجیتال، تقریباً ۹ سنت صرف هزینه‌های خانوار می‌شود.

در حالی که رسانه‌های اجتماعی اغلب ولخرجی‌های افراطی در زمینه خودروهای لوکس و جواهرات را به نمایش می‌گذارند، تأثیر اقتصادی واقعی ثروت حاصل از ارزهای دیجیتال متفاوت‌تر بوده است. این مطالعه تمایل میلیونرهای ارز دیجیتال به سرمایه گذاری در مسکن را برجسته می‌کند.

میلیونرهای بیت کوین

دارن آیلو، استادیار امور مالی در BYU، خاطرنشان می‌کند: «تخمین‌های ما نشان می‌دهد که استفاده از سود حاصل از ارزهای دیجیتال در هزینه‌های خانوار، بیشتر با الگوهای سرمایه گذاری های سنتی در بورس همسو است.»

گرایش به سرمایه گذاری در مسکن در بین میلیونرهای بیت کوین

این روند به ویژه در سال ۲۰۱۷ زمانی که بیت کوین از حدود ۹۵۰ دلار به ۱۴ هزار دلار افزایش یافت، مشهود بود. محققان دریافتند که قیمت مسکن در مناطقی که سطح تعامل با ارزهای دیجیتال بالا است، به طور قابل توجهی سریعتر از مکان‌های کمتر متمرکز بر ارزهای دیجیتال افزایش یافته است. به طور خاص، خانه‌ها در شهرهای ثروتمند از نظر کریپتویی در طول ۱۲ ماه ۴۳ واحد پایه دیگر افزایش یافته بودند.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل جداگانه‌ای از برداشت‌های صرافی های ارز دیجیتال نشان داد که برداشت‌های مبالغ قابل توجه منجر به افزایش هزینه‌ها در مسکن در مدت کوتاهی پس از آن شده است.

جیسون کوتتر، استاد دیگر امور مالی در BYU، اظهار دارد: «از هر ۲۰ خانوار که ۵ هزار دلار از حساب صرافی ارز دیجیتال خود برداشت کردند، یک نفر برای اولین بار خانه خریده است.»

رویکردی استراتژیک برای مدیریت ثروت

گرایش به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در میان میلیونرهای بیت کوین نشان‌دهنده رویکردی استراتژیک برای مدیریت ثروت است. این امر از تصویر کلیشه‌ای ولخرجی فاصله دارد و نشان‌دهنده بلوغ و پختگی این افراد در نحوه مدیریت ثروت خود است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx