فروش بیت کوین ماینرها با سریع ترین نرخ در ۷ سال گذشته

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 510 نفر

ماینرهای بیت کوین در حال حاضر روزهای سختی را سپری می کنند. آنها دارایی خود را با شتاب بیشتری می‌فروشند و سهام شرکت های ماینینگ نیز در حال سقوط است.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در ۲۲ نوامبر به یک چرخه نزولی جدید رسیده است، فشار بر ماینرهای بیت کوین هرگز بیشتر از این نبوده است. در ۲۱ نوامبر، چارلز ادواردز، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری کاپریول، مشاهده کرد که ماینرهای بیت کوین به شدت درحال فروش هستند. طبق نمودار، میزان فروش در این ماه تا کنون ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. او پیش از این گفت که این تهاجمی ترین فروش ماینرها است که در تقریباً هفت سال گذشته دیده شده است:

اگر قیمت به زودی بالا نرود، ما شاهد خارج شدن بسیاری از ماینرهای بیت کوین خواهیم بود.

فشار بر ماینرهای بیت کوین افزایش می یابد

ماینرهای بیت کوین در حال حاضر با یک ضربه سه گانه روبرو هستند. نرخ هش نزدیک به بالاترین سطح خود است که استخراج بلوک بعدی را دشوارتر می کند. این برای امنیت شبکه خوب است اما برای ماینرها نه. طبق گزارش Blockchain.com، نرخ هش شبکه در حال حاضر ۲۶۱ EH/s (اگزا هش در ثانیه) است. علاوه بر این، در ۲ نوامبر به اوج ۲۷۳ EH/s رسید.

همچنین قیمت‌های انرژی هنوز در بیشتر مکان‌ها بسیار بالاست و مشکلات را برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین تشدید می‌کند. پرداخت بیش از حد برای انرژی، حاشیه سود را به شدت کاهش می دهد. این منجر به خاموشی بسیاری از ماینرها و یا از کار افتادن آن‌ها می‌شود. جدیدترین شرکت استرالیایی ایریس انرژی (Iris Energy) است. همانطور که توسط BeInCrypto گزارش شده است، ایریس یک بدهی ۱۰۸ میلیون دلاری داشته و قادر به پرداخت آن نبوده است و از اینرو مجبور شده است سخت افزارهای ماینینگ خود را خاموش کند.

قیمت بیت‌کوین سومین عاملی است که بر ماینرها تأثیر منفی می گذارد. به گفته کوین گکو، در ۲۲ نوامبر، این دارایی به پایین ترین قیمت خود از نوامبر سال ۲۰۲۰ تا کنون سقوط کرد و به ۱۵۶۵۰ دلار رسید.

همه این عوامل همچنان به ماینرهای بیت کوین فشار می آورند و فروش را تنها گزینه آنان کرده و این مارپیچ نزولی را تشدید می کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx