درآمد استخراج بیت کوین به کمترین میزان در دو سال اخیر رسید

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

کل درآمد استخراج بیت کوین (پاداش های بلوک و کارمزد تراکنش ها) به دلار آمریکا به ۱۱.۶۷ میلیون دلار کاهش یافت، این رقم آخرین بار در ۲ نوامبر ۲۰۲۰ مشاهده شد، زمانی که قیمت معاملات بیت کوین حدود ۱۳۵۰۰ دلار بود.

درآمد استخراج‌شده توسط ماینرهای بیت‌کوین به دلیل عملکرد ضعیف بازار و تقاضای محاسباتی سنگین‌تر در بحبوحه افزایش مشکل شبکه، به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته رسید. با این حال، کاهش مداوم نرخ هش بیت کوین در ماه گذشته به ماینرها این امکان را داده است تا ضررهای خود را جبران کنند.

استخراج بیت کوین

در حالی که قیمت فعلی بیت کوین (حدود ۱۶۵۰۰ دلار) نشان دهنده افزایش آشکار درآمد ماینر ها است، عواملی از جمله سختی بیشتر استخراج و افزایش قیمت انرژی به کاهش درآمد بر حسب دلار کمک می کند. علاوه بر موارد فوق، سختی استخراج بلاک بیت‌کوین به بالاترین حد خود یعنی تقریباً ۳۷ تریلیون رسیده است و ماینرهای بیت‌کوین را مجبور می کند انرژی و توان محاسباتی بیشتری را برای رقابت صرف کنند.

خرید بیت کوین

با این حال، طی سه ماه گذشته، نرخ هش شبکه بیت کوین شاهد کاهش مداوم بوده است. نرخ هش ۲۲۵.۹ اگزهاش در ثانیه (EH/s) است که نسبت به ۳۱۶.۷ EH/s در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲، ۲۸.۶ درصد کاهش یافته است. نرخ هش یک معیار امنیتی است که به محافظت از شبکه بیت کوین در برابر حملات دوگانه کمک می کند. با این حال، با توجه به طرح کلان امور، اقدامات موقت جامعه شامل دستیابی به سخت افزار استخراج ارزان تر و اسکان مجدد در حوزه های قضایی با قیمت پایین انرژی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx