ترون به زودی با بایننس کوین همکاری خواهد کرد

ترون
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

جاستین سان، در توییتی که در ۲۵ نوامبر منتشر کرد، اعلام کرد که ترون [TRX] به زودی با BNB همکاری خواهد کرد. به دنبال این توییت، منشن‌های ترون شاهد افزایش گسترده‌ای بود.

رمزارز ترون

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط لونارکراش، یک وب‌سایت تحلیل اجتماعی، منشن‌های اجتماعی TRON در هفته گذشته ۶۸.۸ درصد افزایش یافته است. با این حال، علی‌رغم افزایش منشن‌های اجتماعی، احساسات در مورد این بلاکچین منفی باقی ماند.

دادگاه افکار عمومی

همانطور که از تصویر زیر مشخص است، در هفته گذشته، احساسات وزنی برای ترون بیشتر منفی بود. این نشان می‌دهد که علی‌رغم تلاش‌های جاستین سان، جامعه ارزهای دیجیتال همچنان دیدگاه منفی نسبت به TRX دارد. این احساس منفی می‌تواند ناشی از مشکلات فنی اخیری باشد که ترون در چند روز اخیر با آن مواجه شده است.

تحلیل ترون

علیرغم احساسات منفی، سهامداران ترون همچنان ایمان خود را به TRX نشان دادند، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود. بر اساس داده‌های Staking Rewards، تعداد استیکرها در شبکه در ماه گذشته ۵.۲ درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، تعداد کل آن‌ها ۳۲۱۳۳۱ نفر بود.

قیمت ترون

وضعیت dAppها در ترون

با این حال، dAppهای ترون در این بازار نزولی عملکرد خوبی نداشتند. تعداد کاربران فعال در SunSwap، یک برنامه غیرمتمرکز محبوب در شبکه ترون، در ماه گذشته ۹.۳۵ درصد کاهش یافته است. سایر برنامه‌های غیرمتمرکز، مانند JustLend و TransitSwap نیز با مشکلات مشابهی مواجه شدند، زیرا تعداد کیف پول های فعال منحصر به فرد برای این dAppها نیز کاهش یافت. علاوه بر این، نوسانات ترون نیز با حاشیه زیادی افزایش یافت. علاوه بر این، نوسانات بلاکچین طی ماه گذشته به شدت افزایش یافته است. بر اساس داده های ارائه شده توسط مساری، نوسانات TRON در ماه گذشته ۹۸ درصد افزایش یافته است. این افزایش نوسانات، خرید این رمزارز را بسیار خطرناک می کند.

فروش ترون

علیرغم عوامل منفی، تسلط ترون در بازار افزایش یافت. طبق داده های مساری، ارزش بازار TRX با وجود کاهش قیمت، در هفت روز گذشته ۴.۰۰ درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار، TRX حدود ۰.۵۶ درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را تصاحب کرده بود.

در زمان نگارش این مقاله، TRON با قیمت ۰.۰۵۳ دلار معامله می شد. طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۲٪ افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx