پیشبینی مایک مک گلون درمورد بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 495 نفر

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، می‌گوید کاهش نسبی نرخ هش بیت کوین در ماه اکتبر (بزرگترین مقدار از سه ماهه اول سال ۲۰۲۰) می‌تواند به زودی باعث افزایش تمایل بیت‌کوین به عملکرد بهتر از اکثر دارایی‌ها باشد.

در پست توییتری ۱۹ اکتبر، تحلیلگر بلومبرگ پیشنهاد کرد که نرخ هش فزاینده بیت کوین (معیاری برای قدرت پردازش و امنیت یک بلاک چین) نسبت به قیمت آن حساس است. بسیاری معتقدند که در تئوری، نرخ هش بیت کوین باید نسبت به قیمت آن افزایش یابد.

مک گلون به نموداری اشاره کرد و اشاره کرد که میانگین ۱۰ روزه نرخ هش بیت کوین در ماه اکتبر «تقریباً معادل» با سطحی است که باید در حدود ۷۰۰۰۰ دلار باشد. با این حال، قیمت در عوض در حال حاضر ۱۹۵۰۰ دلار از ۱۸ اکتبر است.

مک‌گلون خاطرنشان کرد که چنین شکاف بزرگی بین قیمت و نرخ هش را آخرین بار در طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ مشاهده کردیم. مک گلون اشاره کرد که این امکان وجود دارد که اکنون شاهد شکل گیری یک پایه قیمتی مشابه باشیم.

تحلیلگر بلومبرگ گفت که نرخ‌های هش بالا، همراه با افزایش تقاضا، پذیرش و مقررات به این معنی است که بیت‌کوین می‌تواند وارد «مرحله اجتناب‌ناپذیر مهاجرت خود به جریان اصلی و با قیمت نسبتاً تخفیف‌خورده» شود. مک گلون در پست جداگانه‌ای در لینکدین گفت:

ممکن است زمان آن باشد که بیت کوین به تمایل خود برای عملکرد بهتر از اکثر دارایی‌های اصلی بازگردد.

بازگشت به تمایل به عملکرد بهتر از اکثر دارایی‌ها ممکن است موضوع زمان باشد، زیرا پذیرش جریان اصلی پیشرفت می‌کند و تغییرات تطبیقی در استانداردهای حسابداری ایالات متحده به آن کمک می‌کند.
مک گلون همچنین گفت که قیمت بیت کوین با توجه به قوانین عرضه و تقاضا «باید در طول زمان به افزایش خود ادامه دهد» و افزود که این ارز دیجیتال نشانه هایی از «کف سازی» در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ را نشان می دهد.

پیش از این، تحلیلگر بلومبرگ پیش بینی کرد که بیت کوین پتانسیل رسیدن به ۱۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ را دارد، زیرا ارز دیجیتال انتقال خود را از یک دارایی ریسک پذیر به یک دارایی غیر ریسکی تکمیل می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx