کاهش فعالیت‌های نهنگی بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 472 نفر

در میان گسترش بازار خرسی ارزهای دیجیتال، نظارت بر فعالیت نهنگ‌های دارایی‌هایی مانند بیت‌ کوین (BTC) به معیاری حیاتی برای ردیابی نکات مربوط به اقدام احتمالی بعدی قیمت تبدیل شده است. در این راستا، فعالیت نهنگ‌های زنجیره‌ای بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با تثبیت قیمت بیت کوین در حدود ۲۰۰۰۰ دلار کاهش یافته است.

به طور خاص، طبق داده‌های DataPool، تا ۲۳ اکتبر، تراکنش‌های نهنگی بیت‌کوین که شامل ۱۰۰ BTC بود به ۱۰۶ رسید که نشان‌دهنده کاهش حدود ۸۶ درصدی از ۸۱۳ تراکنش ثبت‌شده در ۲۵ جولای است.

قیمت بیت کوین

پیامدهای کاهش معاملات نهنگی بیت کوین

شایان ذکر است که اکثر تراکنش‌های نهنگی بیت کوین معمولاً مسئول نوسانات ناگهانی قیمت در فضای کریپتو هستند. نوسان فعالیت نهنگ‌ها به یک اقدام احتمالی صعودی یا نزولی قیمت اشاره دارد. در واقع، افزایش تعداد معاملات، می تواند نشان دهنده افزایش نوسانات بازار باشد. بنابراین، کاهش فعالیت نهنگ بیت‌کوین زمانی اتفاق افتاد که قیمت این ارز دیجیتال پرچمدار در محدوده ۱۹۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار تثبیت شد. در نتیجه، بیت کوین به ثبت نوسانات کند ادامه داده است.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل فعالیت نهنگ می تواند اشاره ای به اقدام بعدی قیمت بیت‌کوین ارائه دهد. از نظر تاریخی، افزایش معاملات نهنگی بیت کوین در دوره‌های رکود قیمت، نشان‌دهنده پایین بودن احتمالی قیمت است، در حالی که افزایش چنین معاملاتی در دوره‌های افزایش قیمت، به بالا بودن احتمالی قیمت اشاره دارد.

در عین حال، درک مقصد معاملات نهنگی بسیار مهم است. در این حالت، زمانی که مقادیر زیادی بیت کوین به یک صرافی واریز می‌شود، این سیگنال را می‌دهد که یک نهنگ یا سرمایه‌گذار با ارزش خالص در حال برنامه‌ریزی برای فروش بیت‌کوین و سود بالقوه است. علاوه بر این، کاهش تراکنش‌ها را می‌توان به‌عنوان افزایش فعالیت «HODLing» تفسیر کرد و سرمایه‌گذاران باتجربه ترجیح می‌دهند کوین‌های خود را در کیف‌های سرد و دور از صرافی‌ها ذخیره کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx