چرا بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری فقط به زمان نیاز دارد ؟

rdlj fdj ;,dk
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

بیت کوین از چیزی پیروی می کند که مایک مک گلون، استراتژیست ارشد اطلاعات بلومبرگ، آن را «مسیر پایدار» می نامد. همانطور که این کارشناس در گزارش اخیر خود گفت، ارز دیجیتال معیار یکی از دارایی های با بهترین عملکرد در تاریخ است و ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ دستاوردهای جدیدی را ثبت کند.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین ۲۳۹۰۰ دلار با ۳ درصد سود در جلسه معاملاتی امروز و ۲.۴ درصد سود در هفته گذشته معامله می شود. به نظر می رسد که ارز دیجیتال به دلیل کاهش انتظارات تورمی برای چاپ شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) جولای روند صعودی داشته باشد.این معیار رکوردهای چند دهه را به ثبت رسانده و فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) را مجبور به اتخاذ تدابیری از طریق کاهش ترازنامه و افزایش نرخ بهره کرده است. بنابراین، ایجاد یک محیط اقتصادی خصمانه برای دارایی های ریسک پذیر، مانند بیت کوین و سهام.مک گلون معتقد است که ارز دیجیتال ممکن است از نیروهای کاهش تورم سود ببرد. شاخص کالاهای بلومبرگ و قیمت کالاهای کلیدی، مانند نفت و مس، به این روند اشاره دارند.

ایا رشد به قله های جدید امکان پذیر است؟

از این نظر، کارشناسان انتظار دارند دارایی‌های دارای منابع ثابت افزایش یابد. این می تواند طلا و بیت کوین را به ترتیب به ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰۰۰ دلار در بلندمدت برساند.

مک گلون معتقد است که ارز دیجیتال معیار در حال تبدیل شدن به دارایی با ثبات تر و کم خطرتر است. این می تواند به عملکرد BTC به عنوان “نسخه بتای بالا از فلز (طلا) و اوراق قرضه خزانه داری تبدیل شود.این گزارش می‌گوید اگر نفت غرب تگزاس اینترمدیت (WTI) که معیاری برای قیمت‌گذاری نفت است، روند نزولی کالاها را دنبال کند، ممکن است قیمت بیت‌کوین و طلا شروع به «شتاب» کند. مک گلون نوشت:

این مسئله عرضه، تقاضا و پذیرش در ۱۴ سال آینده است که باید قیمت‌ها را افزایش دهد، و ما دلیل کمی برای پیچیده‌تر کردن مسیرهای پایدار به نظر می‌رسد که در پیشرفت فناوری قابل توجه است.

روی دیگر سکه، چرا بیت کوین می تواند سود خود را حفظ کند؟

قیمت نفت WTI در سال ۲۰۲۱ به بالاتر از سطح مقاومت مهم رسید. مک گلون خاطرنشان کرد که قیمت طلا و نفت از نظر تاریخی همبستگی معکوس دارند.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx