رئیس سابق NYSE: هر سبد سرمایه گذاری باید شامل بیت کوین باشد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

بیت کوین به جریان اصلی رسیده است. توماس فارلی، رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، طی مصاحبه‌ای در Squawk Box گفت که بیت‌کوین قابل اعتماد و در برابر سانسور مقاوم است. تنها ۲۱ میلیون خواهد بود و باید بخشی از یک سبد سهام باشد. فارلی یک بانکدار آمریکایی و مدیر عامل فعلی Far Point Acquisition Corp است. او می گوید:

زمانی که بیت کوین ۶۰ هزار دلار بود، موسسات زیادی در حاشیه به دنبال آن بودند و می‌گفتند; ما می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم. ما می خواهیم ۱٪ تا ۳٪ از پرتفوی خود را به بیت کوین اختصاص دهیم، اما قیمت آن ۶۰۰۰۰ دلار است. این قیمت خیلی بالا است. اما آنها تلاش خود را انجام دادند. آنها با کمیته های سرمایه گذاری خود ملاقات کرده اند. و بنابراین، با کاهش قیمت به ۱۷۰۰۰ دلار، برای من شوکه کننده نبود که برخی از آن موسسات برای اولین بار اقدام به خرید بیتکوین برای سبد سهام خود کردند.

نوسانات بیت کوین

زمانی که فارلی در مورد نوسانات BTC به چالش کشیده شد، گفت:

بیت کوین ۴۰ درصد افزایش یافته است. این بدان معنا نیست که ۴۰ درصد دیگر افزایش خواهد یافت. اما در کریپتو، در یک سمت بیتکوین وجود دارد. و در سمت دیگر به معنای واقعی کلمه هر چیز دیگری وجود دارد. بیتکوین قابل اعتماد است. تا حد زیادی در برابر سانسور مقاوم است. تنها و همیشه ۲۱ میلیون بیتکوین وجود خواهد داشت. بیت کوین باید جزء و مجموعه ای از پرتفوی های گسترده باشد، مانند صندوق بازنشستگی. شاید تا حدی کم، اما باید وجود داشته باشد.

پس از اعلام حمایت خود از بیت کوین، فارلی نظر خود را در مورد سایر رمزارز ها ارائه کرد:

 اتریوم در کلاس خاص خود قرار دارد. سپس استیبل کوین ها وجود دارد و هر چیز دیگری، مانند یک سهام سوداگرانه به نظر می رسد. شاید اگر روی آن سرمایه گذاری کنید، پول در بیاورید، شاید هم تمام پول خود را از دست بدهید.

در حالی که فارلی از حامیان قوی بیتکوین بوده است، اما با هشدارهای گاه و بیگاه این عقیده را خدشه دار می کند.

بیت‌کوین یک ذخیره‌ ارزش است، اما نوسانات قیمت بسیار بسیار بیشتر از سایر “ذخیره‌ ارزش”ها است. بله، پتانسیل صعودی نگهداری بیت کوین زیاد است. اما نکته منفی نیز همین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx