پرداخت با کریپتو در ارژانتین

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 632 نفر

استفاده از کد QR در کیف پول Bisto

Bitso به زودی یک ابزار پرداخت کد QR جدید را در برنامه کیف پول خود راه اندازی خواهد کرد که به خریداران در آرژانتین امکان می دهد با کریپتو در طیف گسترده ای از سوپرمارکت ها، رستوران ها و فروشگاه های دیگر در سراسر کشور پرداخت کنند و جایگزینی برای peso (ارز ملی ارژانتین) ارائه کند.

صرافی ارزهای دیجیتال متمرکز بر آمریکای لاتین، که بیش از یک میلیون مشتری در آرژانتین دارد، از ۲۷ سپتامبر به طور تدریجی گزینه کد QR را برای کاربران در آنجا عرضه خواهد کرد.

سانتیاگو آلوارادو، معاون ارشد محصول Bitso در ایمیلی به The Block گفت: «ایده این است که رمزارزها در مکان‌های بیشتری مفیدتر شوند و به همه شهروندان این امکان را دهیم که با خرید خدمات روزمره زندگی خود با ارزهای دیجیتال عادت کنند.

کدهای QR گزینه دیگری را برای مصرف کنندگان آرژانتینی فراهم می کند تا در ارزهای دیجیتال پس انداز کنند و آن را در هنگام بازدید از فروشگاه های فیزیکی خرج کنند، به خصوص که تورم در این کشور در مقایسه با سال گذشته به ۸۰ درصد نزدیک می شود و قدرت خرید پزو کاهش می یابد.

بسیاری از فروشگاه‌ها در آرژانتین در حال حاضر گزینه پرداخت با ارز فیات از طریق کدهای QR را ارائه می‌دهند و اپلیکیشن کیف پول Bitso می‌تواند این کدها را اسکن کرده و به کاربران امکان پرداخت با استیبل کوین‌های ثابت دلار آمریکا، استیبل کوین دای، اتر، بیت‌کوین یا پزو را ارائه دهد. سپس Bitso به طور خودکار رمزارز را به پزو آرژانتین برای بازرگانان در زمان خرید تبدیل می کند.

آلوارادو گفت که کیف پول Bitso می‌تواند دو نوع از محبوب‌ترین کدهای QR را از سرویس‌های پرداخت Mercado Pago و Modo اسکن کند. وی افزود: علاوه بر این، اپلیکیشن Bitso می‌تواند کدهای QR را از «همه سیستم‌های دیگر تأیید شده توسط بانک مرکزی» اسکن کند.

کدهای QR یک روش پرداخت محبوب در آرژانتین هستند. نشریه اقتصادی محلی El Cronista در ماه آگوست با استناد به داده‌های ” شاخص پرداخت های جدید مسترکارت” گزارش داد که این کشور بالاترین نرخ استفاده از کد QR را در آمریکای لاتین دارد.

آرژانتین در رتبه ۱۳ در شاخص پذیرش جهانی رمزنگاری Chainalysis در سال ۲۰۲۲ قرار گرفت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx