نیروی کار در صنعت بلاک چین امسال ۸۰ درصد رشد کرده است

بلاک چین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

فناوری بلاک چین یکی از مدرن ترین پیشرفت ها در تجارت، امور مالی و بسیاری از صنایع دیگر است. به دنبال افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال و عمومی شدن آن ها استراتژی ها و فرصت های سرمایه گذاری جدیدی ایجاد شده است.

در نتیجه افزایش محبوبیت بلاک چین و ارزهای دیجیتال; تعداد افرادی که در این بخش فناوری مشغول به کار شده اند، افزایش یافته است. بر اساس نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط سایت شبکه حرفه‌ای Linkedin و اپلیکیشن تجارت ارزهای دیجیتال OKX; تعداد افرادی که در بخش بلاک چین کار می‌کنند «تا ژوئن ۲۰۲۲ سالانه ۷۶ درصد افزایش یافته است».

گسترش فضای بلاک چین با سرعت بیشتر

از زمان شروع آن کمی بیش از یک دهه پیش; بخش بلاک چین گسترش فوق العاده ای را تجربه کرده است و سرعت توسعه در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در حالی که صنعت و رشد آن اغلب بر اساس ارزش بازار، حجم معاملات و سایر معیارهای مالی ارزیابی می شود; شرکت های متشکل این بخش توسط افرادی با طیف گسترده ای از مهارت ها رهبری و مدیریت می شوند. بر اساس این تحقیق; ایالات متحده، هند و چین سه کشور برتر از نظر در دسترس بودن استعداد ها در تجارت بلاک چین هستند.

هند از نظر تعداد متخصصان شایسته در انواع مختلف این برنامه ها; از جمله کریپتو و برنامه های مالی، رتبه دوم را دارد. از نظر استعدادهای بلاک چین، هند از ایالات متحده عقب تر بود; در حالی که چین در مجموع در رتبه سوم قرار گرفت. از سوی دیگر، هند به عنوان سریع‌ترین کشور در حال رشد از نظر در دسترس بودن و رشد متخصصان شایسته با نرخ رشد سالانه ۱۲۲ درصد استعدادهای خود شناخته شد. کانادا با نرخ رشد ۱۰۶ درصد و پس از آن سنگاپور با نرخ رشد ۹۲ درصد پس از آن قرار دارد. نیجریه با ۸۱ درصد، چهارمین نرخ رشد استعداد در جهان را دارد. چین با ۱۲ درصد کمترین نرخ رشد را در بین ۱۰ کشور برتر جهان برای استعدادهای بلاک چین دارد.

بازار ۲۰ میلیارد دلاری

پیش بینی می شود که هزینه جهانی راه حل های بلاک چین در سال جاری به ۱۱.۷ میلیارد دلار برسد. تا سال ۲۰۲۴، پیش بینی می شود که بازار جهانی فناوری بلاک چین ۲۰ میلیارد دلار درآمد ایجاد کند. تعداد کیف پول های ثبت شده در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ از ۷۰ میلیون فراتر رفت. با توجه به ترکیب استعدادها در صنعت و نظرسنجی Linkedin/OKX به این نتیجه رسیدیم که سهم استعدادهای مالی بالاترین میزان است، چیزی نزدیک به ۲۰٪ است. در همین حال، با ۱۶٪، استعدادهای مهندسی در دومین رتبه هستند. استعدادها در توسعه کسب و کار، فناوری اطلاعات و فروش با ۶ درصد از هر کدام، پنج مورد برتر را تکمیل می کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx