بلاکفای اعلام ورشکستگی کرد

بلاکفای
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

یکی دیگر از غول‌های سابق ارزهای دیجیتال، بلاکفای (BlockFi) برای طرح حمایت از ورشکستگی فصل ۱۱ در ایالات متحده اقدام کرده است. طبق این اقدام بلاکفای هم به جمع شرکت هایی مانند سلسیوس و ۳AC پیوسته است.

مشکلات این وام دهنده ارزهای دیجیتال با تشدید بازار نزولی در اوایل سال جاری، به ویژه پس از فروپاشی ترا، آغاز شد. به نظر می رسید چند ماه بعد یک قایق نجات توسط FTX پرتاب شده است زیرا این صرافی ۴۰۰ میلیون دلار وام به بلاکفای ارائه کرد و این گزینه را داشت که بعداً شرکت را تا ۲۴۰ میلیون دلار خریداری کند.

با این حال، FTX تحت رهبری سم بنکمن در اوایل ماه جاری به طرز شگفت انگیزی سقوط کرد که منجر به ایجاد موج جدیدی از مشکلات شد. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کردند که بلاکفای در حال بررسی پرونده ورشکستگی است، اما نمایندگان شرکت در ابتدا آنها را رد کردند. با این حال، همانطور که توسط CNBC گزارش شده است، وام دهنده رمزارز در واقع برای محافظت از ورشکستگی فصل ۱۱ در دادگاه نیوجرسی درخواست داده است.
در این پرونده آمده است که بلاکفای بیش از ۱۰۰،۰۰۰ طلبکار دارد و بدهی های آن چیزی بین ۱ تا ۱۰ میلیارد دلار است. سخنگوی شرکت قبلا گفته بود:

ما در معرض مشکلات FTX و نهادهای مرتبط با آن هستیم که شامل تعهدات آلامدا به ما، دارایی‌های نگهداری شده در FTX.com و مبالغی که از خط اعتباری ما از FTX.US برداشت نشده است، می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx