ارزش بازار تتر و USDC در حال کاهش است

تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 390 نفر

ارزش بازار بزرگترین استیبل کوین‌ها، تتر و USDC، در بازار بیش از ۲۰ درصد از اوج خود کاهش یافته است زیرا سودآوری عملیات استیکینگ و وام دهی غیرمتمرکز کمتر از بازده سپرده های یک ساله شده است.

عوامل تضعیف با چرخه های افزایش نرخ بهره که توسط فدرال رزرو آغاز شد، سرمایه گذاران بیشتری را از ارزهای دیجیتال به سمت اسناد خزانه سنتی که سود قابل توجهی ایجاد می کنند روانه می‌کنند. پس از سقوط شدید صنعت دیفای، میانگین بازده به ۱-۲٪ کاهش یافت، در حالی که همچنان مخاطره آمیز، ناپایدار و آسیب پذیر در برابر هکرها و کلاهبرداران باقی ماند. با افزایش نرخ کلیدی، سرمایه‌گذاران نهادی و بزرگ توجه خود را به سمت اوراق خزانه معطوف کردند و تقریباً ۲۰ درصد از سرمایه بازار استیبل کوین‌ها مانند تتر یا USDC را حذف کردند.

خرید تتر

اما بازده بیشتر ابزارهای سرمایه گذاری سنتی تنها دلیل کاهش محبوبیت ارزهای مبتنی بر بلاکچین نیست. وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران را ترغیب کرد تا از سرمایه‌های خود در برابر افزایش نوسانات احتمالی محافظت کنند. در حالی که اکثر شرکت‌کنندگان بازار با داشتن وجوه بصورت دارایی‌هایی مانند تتر راحت هستند، بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران به‌طور کامل از کریپتو خارج شدند و با وجود ناراحتی‌ها و هزینه‌هایی که باید بپردازند، استیبل کوین‌ها را با دلار ایالات متحده مبادله کردند.

پس از انفجار FTX، خروج از بازار ارزهای دیجیتال شتاب گرفت و ذخایر صرافی‌های متمرکز به پایین‌ترین حد چند ماهه رسید. متأسفانه تا زمانی که انباشت در بازار به پایان برسد و روند صعودی معکوس شود، وضعیت به همین منوال خواهد ماند. خوشبختانه، تنظیم‌کننده‌های مالی و بسیاری از تحلیل‌گران انتظار دارند تا پایان سال یا آغاز سال ۲۰۲۳ یک چرخش ایجاد شود، زیرا احساسات تنظیم‌کننده مالی به تدریج به سمت یک سیاست پولی محتاطانه‌تر تغییر می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx