راه‌اندازی اولین صرافی توکن های اوراق بهادار

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

راه اندازی اولین صرافی توکن های اوراق بهادار توسط بلاک استریم

بلاک استریم و سون لبز، ارائه دهندگان خدمات زیرساخت بیت کوین، بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، با گروه تجاریPoseidon  برای راه اندازی اولین صرافی توکن های اوراق بهادار غیرمتمرکز برای بیت کوین در سوئیس همکاری کرده اند.

صرافی XDEX، از دارایی‌های موجود در اکوسیستم بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و امکان تجارت همتا به همتا را فراهم می‌کند و به طور موثر واسطه‌ها را از تراکنش حذف می‌کند.

لارس شلیتینگ، مشاور عمومی XDEX گفت:

استفاده از زیرساخت‌های P2P توسط بازارهای مالی فعلی اجتناب‌ناپذیر است.

شایختینگ ادامه داد:

راه اندازی XDEX نقطه عطفی در طول این انتقال به یک سیستم مالی غیرمتمرکز است که توسط بیت کوین ممکن شده است و راه را برای سایر موسسات مالی و کسب وکارهای مربوطه برای تکامل هموار می کند.

دسترسی به شبکه Liquid

بلاک استریم دسترسی به شبکه Liquid را فراهم می کند، یک برنامه لایه دو که برای مقیاس بیت کوین استفاده می شود و امکان تجارت دارایی هایی مانند: بیت کوین، استیبل کوین های یورو و فرانک سوئیس و سایر دارایی های مبتنی بر Liquid  را فراهم می‌کند. پس از راه اندازی، که انتظار می رود سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ باشد، کاربران می توانند توکن های های استخراج بلاک استریم و توکن سهام Infinite Fleet  را معامله کنند.

علاوه بر این، بلاک استریم دسترسی به Blockstream AMP را نیز فراهم می کند، که امکان مدیریت دارایی های قابل برنامه ریزی در شبکه Liquid را فراهم می کند.

علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود به طور شفاف به XDEX در تمام ساعات شبانه روز دسترسی داشته باشند، زیرا این سرمایه گذاری مشترک از پروتکل منبع باز TDEX استفاده می کند که توسط سون لبز مدیریت می شود.

XDEX  با استفاده از AMP پلتفرم مدیریت دارایی بلاک استریم، پروتکل غیرمتمرکز TDEX و تراکنش‌های محرمانه Liquid و سرعت، مجموعه کاملی از فناوری بیت کوین را تشکیل می‌دهد که طرحی برای مبادلات اوراق بهادار آینده است و منجر به اصلاح بیشتر بازارهای سرمایه سنتی و کاهش واسطه‌گری می‌شود. آدام بک، مدیر عامل بلاک استریم گفت:

در ابتدا،XDEX  در اندروید و IOS به عنوان یک برنامه تلفن همراه راه اندازی می شود و تیم قصد دارد در آینده یک پلتفرم مبتنی بر وب ایجاد کند که احتمالا دارایی های بیشتری را پشتیبانی می کند.

یک پیشنهاد اصلاح شده برای “Bitcoin Vaults”، یک قرارداد هوشمند است که می تواند به کاربران اجازه دهد وجوه دزدیده شده را بدون تغییر پروتکل بیت کوین پس بگیرند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx