سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال آمریکایی سردرگم شده اند

ارزهالی دیجیتال ایالات متحده
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

سردرگمی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال آمریکایی

با رشد بازار ارزهای دیجیتال، نیاز به مقررات ضروری شده است، به طوری که چندین کشور در حال حاضر با تصویب قوانینی برای تنظیم این صنعت، توپ را در دست گرفته اند.

ایالات متحده در ماه‌های اخیر در مرکز مقررات ارزهای دیجیتال قرار داشته است و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و سایر نهادها تلاش‌های خود را برای محافظت از سرمایه‌گذاران در بازار دوچندان کرده‌اند. اقدامات SEC توسط بسیاری به عنوان رویکرد اجرایی سایر قوانین مالی تلقی شده است، زیرا هیچ چهارچوب نظارتی خاصی توسط کنگره وجود ندارد.

در حالی که سرمایه گذاران، کاربران و مدیران ارزهای دیجیتال در انتظار چهارچوب نظارتی هستند، همچنان عدم اطمینان در پروژه ها و سیاست های جذب سرمایه وجود دارد. از آنجایی که قانونگذاران همچنان مشتاق انتخابات میان دوره ای هستند، بسیاری از بازیگران صنعت امید خود را برای مقررات شفاف تر برای صنعت بیت کوین وسایر رمزارزها از دست داده اند و بسیاری از لوایح دو حزبی به تعویق افتاده اند.

پریان بورینگ، بنیانگذار گروه تجاری اتاق بازرگانی دیجیتال، گفت: «با توجه به تقویم، دریافت هر گونه قانون از طریق هر دو مجلس یک کار بزرگ خواهد بود.

بخش ارزهای دیجیتال به‌دلیل ویژگی‌های دارایی‌های دیجیتال، به جای انباشته شدن با سایر قوانین مالی، به دنبال قوانین جدیدی است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار صنعت کریپتو را با قوانین اقتصادی فعلی تنظیم می‌کند، که بسیاری آن را مسدود کردن چرخ پیشرفت بخش توصیف می‌کنند، زیرا بسیاری می‌ترسند که در صورت باقی ماندن وضعیت موجود، ارزهای دیجیتال در بلندمدت به عنوان اوراق بهادار تلقی شوند.

مقررات در سطح جهانی در حال شکل گیری است

در حالی که ایالات متحده برای یک چارچوب نظارتی از جانب کنگره تلاش می کند، کشورهای دیگر قوانینی را وضع می کنند که به نظر می رسد طرف صنعت باشد، و هنوز محدودیت های کمی اعمال می شود. با فروپاشی بلاکچین ترا در اوایل سال جاری، چندین حوزه قضایی، از جمله ایالات متحده، به دنبال ممنوعیت استیبل کوین های الگوریتمی هستند و برخی دیگر اصرار دارند که باید توسط فیات پشتیبانی شوند.

اتحادیه اروپا (EU) مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال را در راس دستور کار خود قرار داده است زیرا به دنبال ایجاد یکنواختی و تعادل در حاکمیت ارزهای دیجیتال اروپا است. اتحادیه اروپا قانون بازارهای ارزهای دیجیتال را تصویب کرده است، قانون اساسی آن با هدف قرار دادن دارایی های دیجیتال تحت کنترل نهادی در سراسر کشورهای عضو دنبال می شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx