چرا این هفته می تواند برای بازار ارزهای دیجیتال مخرب باشد

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 428 نفر

چند هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً آرام بود، زیرا نبود رویدادهای مرتبط با سیاست‌های مالی باعث شد برخی از دارایی‌ها اجازه بازیابی کوتاه مدتی را داشته باشند. با این حال، در هفته آینده، سرمایه گذاران باید خود را برای افزایش نوسانات آتی آماده کنند.

FOMC، CPI، PPI و موارد دیگر

تنها در یک هفته، چندین گزارش داده‌های کلان اقتصادی برای عموم منتشر می‌شود که به احتمال زیاد باعث ایجاد تغییراتی در بازار دارایی‌های مالی و دیجیتال می‌شود. داده‌های CPI بار دیگر به سرمایه‌گذاران می‌گویند که چگونه تنظیم‌کننده‌های مالی تورم را در کشور مدیریت می‌کنند و آیا نیاز به سخت‌تر شدن بیشتر سیاست‌های پولی وجود دارد یا خیر.

صورتجلسه FOMC همچنین باید به سرمایه گذاران شفافیت بیشتری در مورد چگونگی تنظیم تصمیم برای افزایش نرخ کلیدی در ایالات متحده بدهد. با جزئیات بیشتر، سرمایه گذاران می توانند نظر خاصی در مورد نحوه واکنش موسسه به این ویژگی ایجاد کنند. بسته به روایت تنظیم‌کننده‌های مالی، بازار ارزهای دیجیتال با افزایش نوسانات به سمت بالا یا پایین واکنش نشان می‌دهد. در حال حاضر، عدم تأثیر بر تورم طبق آخرین گزارش CPI، اکثر سرمایه گذاران را بر ادامه سیاست پولی سختگیرانه شرط بندی می کند.

علی‌رغم اهمیت رویدادهای آینده، ممکن است بزرگترین دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین تاثیر نپذیرند، زیرا عملکرد قیمت طلای دیجیتال در سطح کم‌ هیجانی باقی مانده است. بیت کوین در چند هفته گذشته در محدوده قیمتی با نوسان پایین حرکت کرده است و بین سطوح قیمتی ۱۸۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار نوسان کرده است. چنین حرکتی نشان می‌دهد که نه گاوها بر بازار تسلط دارند و نه خرس‌ها. نتیجه رویدادهای فوق باید شفافیت بیشتری را برای ما به ارمغان بیاورد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx