کاردانو،یکی از ده ارز منتخب نهنگ های شبکه بایننس

کاردانو،یکی از ده ارز منتخب نهنگ های شبکه بایننس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

کاردانو (ada) به یکی از ۱۰ دارایی برتر نهنگ ها در زنجیره BNB تبدیل شده است; زیرا سرمایه گذاران در حال شرط بندی روی این ارز دیجیتال قبل از هارد فورک مورد انتظار Vasil هستند. بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط سرویس نظارت بر نهنگ ها WhaleStats; کاردانو اخیراً به یکی از ۱۰ ارز برتر برای ۲۰۰۰ نهنگ بزرگ در زنجیره BNB تبدیل شده است. این داده ها در زمانی به اشتراک گذاشته شد که در کاردانو پیشرفت های جدیدی به سمت هارد فورک Vasil انجام شده است. شایان ذکر است که کاردانو ای که توسط نهنگ‌های زنجیره‌ی BNB نگهداری می‌شود; یک نسخه توکنایز شده از این رمزارز بر روی بلاک چین بایننس است; نه توکن‌های بومی ADA که در بلاک چین کاردانو نگهداری می‌شوند.

هارد فورک Vasil کاردانو

هارد فورک Vasil یک ارتقاء بزرگ است که شامل چهار “پیشنهاد بهبود کاردانو” (CIP) می شود. این CIPها شامل CIP-31 ; که «نوع جدیدی از ورودی، یعنی ورودی مرجع را معرفی می‌کند که اجازه می‌دهد خروجی; بدون صرف آن بدست بیاید» و همچنین CIP-32 که امکان «ارتباط ساده‌تر مقادیر مبنا را بین کاربران» فراهم می‌کند.

در هارد فورک CIP-33 نیز روشی گنجانده شده است که اجازه می دهد; اسکریپت‌های مرجع «به خروجی‌ها متصل شوند و از اسکریپت‌های مرجع برای برآورده کردن الزامات اسکریپت در طول اعتبارسنجی استفاده شود; نه اینکه هزینه‌ای برای انجام تراکنش الزامی شود». CIP-33 به تراکنش‌هایی که از اسکریپت‌های رایج استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد بسیار کوچک‌تر باشند. در نهایت، هارد فورک شامل CIP-40 می‌شود که; خروجی‌های وثیقه‌ای را اضافه می‌کند که «نیاز کیف پول‌ها برای تنظیم صریح وثیقه» را برطرف می‌کند.

انتظار می رفت هارد فورک در اواخر ژوئن اجرا شود، اما به دلیل سقوط Terra به تعویق افتاد، زیرا تیم پشت آن می خواست قبل از بارگذاری ارتقاء احتیاط کند. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، گفته است که این هارد فورک “بهبود عملکرد گسترده ای” ارائه می دهد. فعالیت توسعه مرتبط با آن به ADA این امکان را داده است که از نظر “فعالیت توسعه” خود را در ۳۰ روز گذشته بالاتر از سایر ارزهای دیجیتال برتر نگه دارد.

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، گفته است که این هارد فورک “بهبود عملکرد گسترده ای” ارائه می دهد. فعالیت توسعه مرتبط با آن به ADA این امکان را داده است که از نظر “فعالیت توسعه” در ۳۰ روز گذشته بالاتر از سایر ارزهای دیجیتال برتر باقی بماند.

پیشبینی قیمت

در اوایل این ماه، گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کردند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶.۵۳ دلار خواهد رسید; اگرچه کارشناسان معتقدند که تا پایان سال، این ارز دیجیتال تنها ۰.۶۳ دلار معامله خواهد شد. به طور مشابه، یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی نشان می‌دهد که قیمت توکن بومی Cardano تا سپتامبر سال جاری به ۲.۹ دلار افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx