کاندیدای نخست وزیری کانادا عاشق بیت کوین است

بیت کوین کانادا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 519 نفر

علاقه کاندیدای نخست وزیری کانادا به بیت کوین

روز شنبه (۱۰ سپتامبر)، پیر پویلیور، که در ماه مارس گفت که در صورت انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر بعدی، کانادا را به پایتخت بلاکچین و بیت کوین جهان تبدیل خواهد کرد، رای رهبری حزب محافظه کار کانادا را به دست آورد.

بر اساس گزارش سی‌بی‌سی، پولیور، که از منتقدان سرسخت بانک مرکزی کانادا بوده است، و در مورد چاپ ۴۰۰ میلیارد دلار پول نقد برای مقابله با تأثیر اقتصادی همه‌گیری کرونا در ۲۸ مارس ۲۰۲۲ گفت:

دولت در حال خراب کردن دلار کانادا است، بنابراین کانادایی ها باید آزادی استفاده از پول های دیگر، مانند بیت کوین را داشته باشند… کانادا به کنترل مالی کمتری برای سیاستمداران و بانکداران و آزادی مالی بیشتری برای مردم نیاز دارد. این شامل آزادی مالکیت و استفاده از ارز دیجیتال، توکن‌ها، قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز می‌شود.

او اشاره کرد که اگر به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شود، «ارزهای دیجیتال را قانونی نگه می‌دارد و سرکوبی به سبک چین را قبول ندارد». او قول داد که به صورت داوطلبانه با استان‌ها کار کند تا قوانین و تعاریف را در سراسر حوزه‌های قضایی همسو کنند تا کار شرکت‌های بلاکچینی در سراسر حوزه‌های قضایی کانادا بدون مشکل انجام شود.

وی همچنین افزود:

انتخاب و رقابت می تواند پول و محصولات مالی بهتری به کانادایی ها بدهد. زمان آن فرا رسیده است که کانادایی ها با تبدیل کردن کانادا به آزادترین کشور روی زمین، کنترل پول و زندگی خود را پس بگیرند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx