سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری روی بازی های متاورسی

بازی های متاورسی
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری روی بازی های متاورسی

بر اساس گزارشی از شرکت تحلیل و جمع‌آوری داده‌های دپ رادار، بازی‌ های متاورسی و پروژه‌های مبتنی بر وب۳ از ۱ آگوست ۲۰۲۲ تاکنون ۷۴۸ میلیون دلار جمع‌آوری کرده‌اند. ماه گذشته، به طور متوسط، روزانه ۸۴۷۰۰۰ کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) با بازی‌های بلاک چین تعامل داشته است. یعنی ۱۱ درصد کاهش نسبت به تیرماه.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در این زمینه،  اکسی اینفینیتی  از ۴ میلیارد دلار فروش NFT فراتر رفت، در حالی که تقریباً ۳۶۰۰۰ نفر دیگر به عنوان بازیکن روزانه در سه ماه گذشته به آن پیوستند.

بازی های بلاکچینی همچنان محبوب

علیرغم رکود مداوم بازار، بازی های متاورسی همچنان مورد توجه قرار می گیرند. دپ رادار فاش کرد که شرکت‌های این حوزه و پروژه‌های متاورسی حدود ۷۵۰ میلیون دلار از ابتدای ماه آگوست جمع آوری کرده اند. این عدد یک افزایش ۱۳۵ درصدی نسبت به ماه جولای را نشان می‌دهد، اما همچنان ۱۶ درصد کاهش نسبت به ارقام ژوئن را ثبت کرده است.

یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها (۲۰۰ میلیون دلار) توسط گابریل لیدون – بنیانگذار Machine Zone انجام شد. استودیوی بازی‌های موبایلی او پشت سر Game of War و Mobile Strike است.

شرکت سرمایه گذاری سنگاپوری، تماسک آخرین دور سرمایه گذاری به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را برای برندهای Animoca با هدف افزایش بیشتر قرار گرفتن در این بخش رهبری کرد.

پلتفرم مقیاس‌پذیری NFT استرالیایی  Immutable، که در ماه ژوئن ۵۰۰ میلیون دلار برای حمایت از توسعه‌دهندگانی که بازی‌های مبتنی بر بلاکچین و استارت‌آپ‌های NFT می‌سازند جمع‌آوری کرد، معتقد است خدمات Web3 به یک ویژگی پیشرو در صنعت دارایی دیجیتال آینده تبدیل خواهد شد.

به نوبه خود، یکی دیگر از شرکت‌های محبوب در این زمینه ، اکسی اینفینتی از ۴ میلیارد دلار فروش NFT  عبور کرد، در حالی که Xterio یک جمع‌آوری سرمایه ۴۰ میلیون دلاری را تضمین کرد که در بازی‌های Web3 موبایل سرمایه‌گذاری خواهد شد.

کل سرمایه گذاری در بازی های متاورسی در سال ۲۰۲۱ معادل ۴ میلیارد دلار بوده است. این رقم قبلاً در سال ۲۰۲۲ پیشی گرفته است زیرا سرمایه گذاری در حال حاضر به حدود ۷ میلیارد دلار می رسد. اگر این سرعت ادامه یابد، انتظار می رود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰.۲ میلیارد دلار افزایش یابد.

دپ رادار اظهار داشت:

میزان سرمایه گذاری نشان می دهد که با وجود شرایط چالش برانگیز و نامطمئن در بازارهای ارز دیجیتال، نهادهای سرمایه گذاری عمده در صنعت GameFi سرمایه گذاری های کلانی می کنند.

بازی های متاورسی هنوز یک بخش جوان با پتانسیل بسیار است. این حوزه “به طور مداوم در حال توسعه و اختراع است” و کسانی که بخشی از آن هستند این پیشرفت ها را مشاهده می کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx