تحلیل بیت کوین | سیگنالی که قبل از هر پامپ بازار دیده شده است

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 503 نفر

تحلیل بیت کوین یکی از عباراتی است که در روزهای اخیر ترند جستجو در گوگل بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که بسیاری از هموطنان به دنبال پیش بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده هستند. از این رو ماهم دوباره به سراغ نمودار BTC آمادیم.

تحلیل بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از رسیدن به ۳۵۲۸۰ دلار، چند روزی را در حدود کانال ۳۴۰۰۰ دلار سپری کرده است. طی نوسانات اخیر قیمت در این محدوده، یک پرچم متقارن ایجاد شده است. این پرچم که یک الگوی ادامه دهنده می‌باشد به ادامه روند صعودی بیت کوین اشاره دارد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین در نمودار ۴ ساعته

درحال حاضر وضعیت بیت کوین نگران کننده به نظر نمی‌رسد؛ چراکه سه حمایت پشت قیمت هستند. ابتدا محدوده ۳۴۰۰۰ دلار (باکس آبی) را داریم که یک حمایت روانی و البته سطح ۰.۳۸ فیب اصلاحی موج صعودی قبلی است. پس از آن، خط روند پایین الگوی پرچم قرار دارد. برخورد بعدی با این حمایت داینامیک، برخورد سوم خواهد بود که خطرناک تلقی نمی‌شود. علاوه بر این‌ها محدوده ۳۳۲۰۰ دلار تا ۳۳۴۰۰ دلار (باکس سبز) به عنوان اصلی ترین حمایت بیت کوین در روزهای آینده محسوب می‌شود. مادامی که بیت کوین روی این محدوده باشد، جای نگرانی درباره ریزش بازار وجود ندارد.

سیگنالی که قبل از هر پامپ بازار دیده شده است

مورد دیگری که ارزش بررسی دارد را اندیکاتور MACD به ما نشان می‌دهد. این اندیکاتور در حال بستن فاز منفی و آغاز یک فاز مثبت است، درحالی که خط سیگنال و خط MACD روی نقطه صفر قرار دارند. اگر به گذشته نمودار بیت کوین رجوع کنیم، متوجه می‌شویم هربار که بیت کوین پامپ‌های بلند و طولانی را ثبت کرده است این اندیکاتور در وضعیتی مشابه قرار داشته است؛ یعنی فاز مثبت درحالی آغاز شده است که خط MACD خط سیگنال را به سمت بالا قطع کرده است. البته توجه داشته باشید که اندیکاتورهایی مانند MACD برای بازارهای سنتی توسعه داده شده‌اند و اتکا به آنها، آن‌هم به ت

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx