تحلیل بیت کوین | بررسی وضعیت رمزارز BTC

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین از تاریخ 17 مارس به روی قیمت 26600 دلار رسید و در چند مقطع تا حدود 29000 دلار هم پیشروی کرد. بیت‌کوین تا کنون خود را در این محدوده محسور کرده و نوساناتی را ثبت می‌کند. بیت کوین در حال حاضر در نمودار ساعتی خود یک خط روند حمایتی را تشکیل داده است […]

بیت کوین از تاریخ 17 مارس به روی قیمت 26600 دلار رسید و در چند مقطع تا حدود 29000 دلار هم پیشروی کرد. بیت‌کوین تا کنون خود را در این محدوده محسور کرده و نوساناتی را ثبت می‌کند. بیت کوین در حال حاضر در نمودار ساعتی خود یک خط روند حمایتی را تشکیل داده است که حمایت فوری قیمت محیوب می‌شود و در صورت شکست این حمایت،  قیمت می‌تواند تا کف قیمتی چند روز اخیر خود یعنی محدوده 26600 دلار پایین بیاید.

تحلیل بیت کوین

در سمت صعودی هم یک مقاومت داینامیک شکل گرفته که در صورت ایجاد شکست معتبر قیمت می‌تواند دوباره محدوده 29180 دلار را تست کند و اگر گاوها حمایت خود را افزایش دهند می‌تواند تا مقاومت روانی 30 هزار دلاری نیز پیش‌روی کند.

همچنین داده‌های سایت تجزیه و تحلیل اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان داد که نرخ خروج بیت کوین از صرافی‌ها نسبت به نرخ ورود این رمزارز به صرافی‌ها بیشتر است که این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از کاهش فشار بیت‌کوین باشد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx