تحلیل بیت کوین | بررسی قیمت رمزارز BTC

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل بیت کوین | هفته جاری یک هفته قرمز برای بازار کریپتو و رمزارز بیت کو‌ین است. این موج نزولی با FUD شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار از صرافی بایننس آمریکا و کوین بیس آغاز شد و گویا همچنان ادامه دارد. بیت کوین به کانال 25 هزار دلاری سقوط کرد و در زمان نگارش […]

تحلیل بیت کوین | هفته جاری یک هفته قرمز برای بازار کریپتو و رمزارز بیت کو‌ین است. این موج نزولی با FUD شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار از صرافی بایننس آمریکا و کوین بیس آغاز شد و گویا همچنان ادامه دارد. بیت کوین به کانال 25 هزار دلاری سقوط کرد و در زمان نگارش مقاله در حدود قیمت 25600 دلار معامله می‌شود.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین در صرافی بایننس

بیت کوین هنوز در کانال نزولی خود حرکت می‌کند. در تاریخ 6 ژوئن بیت کوین یک حرکت صعودی ناگهانی را ثبت کرد که مشخص بود یک بول ترپ (تله گاوی) است و کل این رشد را در 4 روز بعد اصلاح کرد. همچنان طبق سناریویی که در تحلیل بیت کوین در ویدئو قبلی گفته شد، انتظار داریم که قیمت تا منطقه تقاضایی که در محدوده 25هزار دلاری (باکس سبز) قرار گرفته پایین بیاید. این محدوده هم یک حمایت روانی محسوب می‌شود و هم با کف کانال نزولی یکی شده است.

در صورت ادامه ریزش‌ها و عدم حفظ این محدوده بیت کوین می‌تواند ریزش خود را ادامه دهد و تا محدوده 23900 دلار این ریزش را ادامه دهد. البته باید دید که اخبار بازار کریپتو در روزهای آینده چگونه خواهد بود و آیا چراغ سبزی در بازار دیده می‌شود یا خیر.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx