تحلیل بیت کوین ۸ مرداد ماه

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین پس از سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیتکوین 2024 نشویل، دوباره تب و تاب صعودی گرفت و اکنون در کانال 69 هزار دلاری نوسان می‌کند. تحلیل تکنیکال بیت کوین طبق تحلیل تکنیکال بیت کوین در چارت بالا، بیت کوین یک کانال نزولی را تکمیل کرده و درحال خروج از سمت بالای این کانال […]

تحلیل بیت کوین

بیت کوین پس از سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیتکوین 2024 نشویل، دوباره تب و تاب صعودی گرفت و اکنون در کانال 69 هزار دلاری نوسان می‌کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل بیت کوین

طبق تحلیل تکنیکال بیت کوین در چارت بالا، بیت کوین یک کانال نزولی را تکمیل کرده و درحال خروج از سمت بالای این کانال است؛ که در این صورت می‌توان حرکت بیت کوین را در الگوی صعودی پرچم نیز بررسی کرد.

حمایت اصلی بیت کوین در حدود 63900 دلار قرار گرفته است. ممکن است که قبل از صعود بیشتر، قیمت بیت کوین به این محدوده بازگردد. با این حال باید توجه داشت که شکست این محدوده رو به پایین می‌تواند آغازگر یک حرکت نزولی باشد که تا حدود 53000 دلار ادامه داشته باشد.

در سناریو صعودی، که تارگت‌های 72000 دلار، 76000 دلار و 80000 دلار را نشان می‌دهد، قیمت بیت کوین ابتدا باید بتواند یک شکست معتبر را با سقف کانال ایجاد کند. در صورت وقوع این شکست همچنین ممکن است پول بکی به سقف کانال داشته باشیم که می‌تواند بهترین موقع برای ورود گاوها به بازار BTC باشد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx