نیمه دوم سال برای بیت کوین چگونه خواهد بود؟

نیمه دوم سال برای بیت کوین چگونه خواهد بود؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

بیت کوین از اوج ۶۸ هزار دلار تا سطوح نزولی ۱۷ هزار دلاری همه چیز را دیده است. نیمه اول سال ۲۰۲۲ بازتابی آشکار از روند نوسانات اقتصاد کریپتو بوده است. در این دوره، هم عوامل داخلی و هم عوامل خارجی برای به دست آوردن یکی از بدترین عملکردهای شش ماهه بیت کوین نقش داشتند.

تاریخ تکرار می شود،مخصوصا برای بیت کوین

علیرغم بدی هایش، بازار نزولی فعلی از منظر نزولی کمترین شدت را در تاریخ بیت کوین دارد. با این حال، مقیاس و بزرگی ضربه تا به امروز بزرگترین بوده است. از نظر درصدی، سایر بازارهای نزولی بیت کوین در گذشته وضعیت شدیدتری داشته اند. از ۹۳ درصد در سال ۲۰۱۱، ۸۴ درصد در سال ۲۰۱۵، ۲۰۱۸ و ۷۵ درصد در مارس ۲۰۲۰ متغیر بوده است.

نیمه دوم سال برای بیت کوین چگونه خواهد بود؟

تمام خرس‌های تاریخی بیت‌کوین فقط برای یک دوره متوسط ۱۸۰ روزه (به استثنای مارس ۲۰۲۰ که فقط ۷ روز به طول انجامید) قیمت‌ها را به زیر قیمت واقعی کاهش داده‌اند. هنگامی که قیمت های لحظه ای زیر قیمت واقعی معامله می شوند، نسبت MVRV به زیر مقدار ۱ می رسد. این معمولاً نشانه‌ای است که نشان می‌دهد متوسط سرمایه‌گذاران بیت‌کوین، سکه‌ها را کمتر از هزینه‌های زنجیره‌ای نگه می‌دارند. با بسط این موضوع، به این معنی است که آنها متحمل یک ضرر غیر واقعی هستند.

از لحاظ تاریخی، بازارهای نزولی بیت کوین شاهد کاهش قیمت به زیر قیمت واقعی برای حدود شش ماه هستند (به استثنای چرخه نزولی مارس ۲۰۲۰). در همان زمان، MVRV در بیشتر سال ۲۰۲۲ زیر ۱ بوده است. این نشان دهنده این است که دارندگان بیت کوین متوسط ضررهای غیر واقعی را متحمل می شوند.

نیمه دوم سال برای بیت کوین چگونه خواهد بود؟

در ادامه معیار دیگری است که به درک سود/زیان تحقق یافته پس از ATH نوامبر ۲۰۲۱ کمک می کند. از آن زمان تاکنون، بیت کوین چهار روز مهم «کاپیتولاسیون» را تجربه کرده است. در دسامبر ۲۰۲۱ و ژانویه ۲۰۲۲، بازار شاهد دو رویداد کاهش اهرم بود. این روزها ضرر خالص ۲.۱۸ و ۲.۵۱ میلیارد دلار را به خود دید. سپس دوباره، در طول سه ماهه دوم، دو رویداد عمده خاموشی رخ داد. در این دوره، فروپاشی LUNA کاتالیزوری برای رویدادهای بعدی بود.

سرمایه گذاران بیت کوین متوجه ضرر خالص بیش از -۶.۲۱ میلیارد دلار در یک دوره سه روزه شدند. سپس مجدداً در ژوئن، با کاهش قیمت به ۱۷.۶ هزار دلار، رکورد جدیدی از ضررهای واقعی روزانه ۴.۲۳ میلیارد دلار ثبت شد.

نیمه دوم سال برای بیت کوین چگونه خواهد بود؟

نتیجه گیری

بنابراین، بیت کوین از اینجا به کجا می رسد؟ در زمان انتشار، کمی زیر ۲۳۷۰۰ دلار معامله می‌شد که پس از افزایش نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو افزایش یافت. بازار کلی اخیراً تا حدودی احیا شده است. با افزایش خوش بینی معامله گران، قصد جدیدی در بازار وجود دارد. فقط زمان نشان می دهد که آیا این ماندگار است یا خیر.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx