فرصت های خرید برای سرمایه گذاران بیت کوین

فرصت های خرید برای سرمایه گذاران بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

حرکت چهار ماهه بیت کوین [BTC] از قله و کف های پایین تر، سرانجام پس از افزایش اخیر آن به بالای خط حمایت (خط چین سفید) متوقف شد. در حالی که حرکات اخیر افزایش خرید را تایید کرد، فروشندگان تلاش کردند تا قیمت را زیر نوارهای EMA نگه دارند. با توجه به افزایش مداوم فشار خرید در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۵۵; خریداران می‌توانند حداقل به بازیابی کانال بالا ادامه دهند. در زمان انتشار، BTC با ۲.۹۶ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با ۲۳۰۷۷ دلار معامله شد.

نمودار روزانه بیت کوین

فرصت های خرید برای سرمایه گذاران بیت کوین

پس از شکست الگوی مستطیلی مورد انتظار; سفر بیت کوین به سمت جنوب با پایین‌ترین حد خود در دسامبر ۲۰۲۰ مطابقت داشت و در محدوده ۱۸.۹ تا ۱۹.۲ هزار دلار متوقف شد. طی ماه گذشته، بیت کوین پس از شکست نزولی خود; بهبودی کانال صعودی را نشان داد. بازگشت سرمایه بیش از ۲۴ درصد در این مرحله به BTC کمک کرده است تا در بازه زمانی روزانه به بالاتر از ۲۰ EMA خود برسد. از آنجایی که خط روند میانی کانال با EMA 20 در کنار خط حمایت مطابق است; سطح ۲۲.۴ هزار دلاری می تواند تلاش های فروش را مختل کند.

بازگشت مجدد از این سطح می تواند باعث آزمایش مجدد خط روند بالای کانال در محدوده ۲۴.۷ تا ۲۵ هزار دلار شود. خریداران باید منتظر بسته شدن قانع کننده کندل بالای نوارها باشند. علاوه بر این، حجم خرید اخیر از فشار فروش کوتاه مدت فراتر رفته است. تا زمانی که گاوها شاهد سقوط در قدرت خود نباشند، بیت کوین می تواند رشد تدریجی خود را در روزهای آینده ادامه دهد.

بنیاد و پایه

فرصت های خرید برای سرمایه گذاران بیت کوین

شکست شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای خط وسط با لبه صعودی اخیر شکل گرفته است. بسته شدن در زیر خط وسط می تواند نشان دهنده باطل شدن احتمال صعود باشد. با توجه به اینکه OBV طی چند هفته گذشته شاهد کاهش نسبتاً ضعیفی بوده است; هر احیای قابل توجهی می تواند واگرایی صعودی قیمت را تأیید کند. علاوه بر این، خطوط DMI یک مزیت خرید را نشان داد. با این حال، ADX یک روند جهتی ضعیف برای بیت کوین پیش بینی کرد.

نتیجه گیری

با توجه به تلاقی حمایت خط روند و کانال صعودی در کنار یک حاشیه جزئی در شاخص ها، BTC می تواند به رشد مداوم خود ادامه دهد. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند.علاوه بر این، سرمایه گذاران / معامله گران باید عوامل کلان اقتصادی موثر بر احساسات گسترده تر را در نظر بگیرند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx