آموزش خرید آلت کوین ها

آموزش خرید آلت کوین ها
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1084 نفر

آلت کوین چیست ؟

آلت کوین (Altcoin) مخفف عبارت Alternative Coin به معنای «ارز دیجیتال جایگزین» است. به هر ارز ارز دیجیتالی به جز بیت کوین آلت کوین گفته می شود. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و از آن زمان، هزاران ارز دیجیتال دیگر نیز ایجاد شده‌اند که به آنها آلت کوین می‌گویند.

بهترین آلت کوین های بازار ارزدیجیتال

آموزش الت کوینا

۱-اتریوم (ETH)

اتریوم (ETH)، یک ارز دیجیتال است که با فناوری قرارداد هوشمند خود، می‌تواند برای ایجاد برنامه‌های کاربردی جدید و نوآورانه استفاده شود. این برنامه‌ها، می‌توانند جایگزین خدمات و محصولات سنتی شوند و نحوه تعامل ما با فناوری را تغییر دهند؛ در حال حاضر اتریوم با قیمت ۴ در رتبه ۴ بازار ارزهای دیجیتال قراردارد.

خرید اتریوم

۲-سولانا (SOL)

سولانا توسط مهندسان سابق کوالکام ، اینتل و دراپ باکس در اواخر سال ۲۰۱۷ تأسیس شد سولانا یک پروتکل تک سلسله ای و اثبات سهام تفویض شده است که تمرکز آن بر ارائه مقیاس پذیری بدون آسیب رساندن به تمرکز زدایی یا امنیت است.هسته اصلی راه حل مقیاس سولانا یک ساعت غیر متمرکز با عنوان اثبات تاریخچه (Proof-of-History) است که برای حل مشکل زمان در شبکه های توزیع شده که منبع زمانی قابل اعتماد و معتبری وجود ندارد، ساخته شده است. با استفاده از توابع تأخیر قابل تأیید، اثبات تاریخچه اجازه می دهد تا هر نود (Node) به صورت محلی مهرهای زمانی را با محاسبات SHA256 تولید کند. با این کار نیازی به پخش مهرهای زمانی در شبکه نیست و باعث بهبود کارایی کلی شبکه می شود.

خرید سولانا

۳-دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (Dogecoin) با واحد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که در ابتدا فقط برای شوخی ساخته شده بود، اما اکنون ارزش بازار آن به چند صد میلیون دلار می‌رسد. دوج کوین یک ارز دیجیتال عمومی و یک به یک است که توسط Shiba Inus به سراسر جهان معرفی شد. این آلت کوین در اصل به عنوان یک جوک بود که به میم مربوط به سگ بامزه شیبا اینو اشاره دارد که از طریق اینترنت به صورت جهانی مشهور شد.با این حال، از زمان ایجاد آن، شهرت و ارزش این رمز ارز بسیار زیاد شده است. دوج کوین براساس لایت کوین کار می کند به این معنی که تمامی تغییرات و به روز رسانی های ایجاد شده در لایت کوین در این ارز نیز اعمال می شوند.

خرید دوج کوین

۴-شیبا (SHIB)

شیبا اینو (Shiba Inu) که با نماد SHIB شناخته می شود،‌ یک رمزارز غیرمتمرکز آزمایشی است که در آگوست سال ۲۰۲۰ توسط یک فرد ناشناس ملقب به رایوشی (Ryoshi) خلق شد. شیبا اینو یک توکن از نوع ERC-20 در بستر بلاکچین اتریوم است و براساس دوج کوین ساخته شده است. جالب است بدانید که شیبا خود را به عنوان قاتل دوج کوین معرفی می کند. توکن SHIB فاقد هرگونه ابزار قراردادهای هوشمند است و همچنین توسط هیچ دارایی پشتیبانی نمی شود و به سادگی یک توکن قابل انتقال است. شیبا اینو واژه ای ژاپنی برای یک نژاد از یک سگ شکاری ژاپنی است. این سگ در واقع همان سگی است که در دوج کوین به تصویر کشیده شده است.

خرید شیبا

۵-کاردانو (ADA)

کاردانو یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که ارز دیجیتال ADA را ارائه می کند. در واقع برای تعریف دقیقتر می توان گفت کاردانو یک پلتفرم ثبت قرارداد هوشمند است که به منظور برطرف کردن مشکل مقیاس پذیری و امنیت ایجاد شده است. اگرچه این پلتفرم هنوز در حال ساخت است ولی امروزه توکن کاردانو (ADA) جز ۱۰ ارز دیجیتال بزرگ جهان می باشد.

چه چیزی کاردانو را منحصر به فرد می کند؟

هر پلتفرم جدید قرارداد هوشمند به ناچار با اتریوم مقایسه می شود و این نقطه شروع خوبی برای هر کسی است که به دنبال دستیابی به آنچه پروژه ارائه می دهد، باشد. درست مانند اتریوم، کاردانو پلتفرمی را در اختیار شما قرار می دهد که توسعه دهندگان بتوانند داپ ها را ایجاد کرده و قراردادهای هوشمند مستقر کنند.

خرید کاردانو

آموزش خرید آلت کوین ها

۱- ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزینجا

۲- آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ارزینجا

احراز هویت با سرعت نور در صرافی ارزینجا

تیم پشتیبان ارزینجا آماده است تا در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه درخواست احراز هویت شما را تایید کند و سپس بلافاصله می‌توانید واریز ریال به حساب کاربری خود را شروع کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx