آموزش خرید تتر

آموزش خرید تتر
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 766 نفر

تتر چیست ؟

تتر چیست ؟

تتر (USDT) یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا است. این بدان معناست که هر تتر معادل یک دلار آمریکا است. تتر توسط شرکت Tether Limited Inc ایجاد و در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، تتر یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار است؛ این به دلیل قیمت ثابت آن در برابر دلار است. این امر تتر را به یک دارایی مناسب برای سرمایه گذارانی تبدیل می کند که می خواهند از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در امان باشند؛ تتر همچنین برای پرداخت های بین المللی استفاده می شود. این به دلیل سرعت و کارمزد پایین تتر است.

تتر چه کاربرد هایی دارد ؟

  1. سرمایه گذاری : تتر یک دارایی مالی مناسب برای سرمایه گذاری است این یعنی سرمایه گذاران می توانند با خیال راحت پولشان از طریق تتر نگه دارند و از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در امان باشند.
  2. پرداخت های بین المللی : تتر یک گزینه مناسب برای پرداخت های بین المللی است زیرا سرعت و کارمزد پایینی دارد.
  3. تبدیل ارزهای دیجیتال : تتر می تواند برای تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف استفاده شود. این امر به دلیل قیمت ثابت آن در برابر دلار است.
  4. وام ارزهای دیجیتال : از تتر برای تسویه حساب وام ها استفاده می کنند.

انواع تتر چیست

انواع تتر

  1. تتر (USDT) : به قیمت دلار وابستگی دارد، با قیمت لحظه ای $ ۰.۹۹۹۸۷۵
  2. تتر‌گلد (XAUT) : به قیمت طلا وابسته است، با قیمت لحظه ای $ ۲,۳۴۸.۲۹
  3. تتر یورو (EURT) : به قیمت یورو وابستگی دارد، با قیمت لحظه ای $ ۱.۰۶
  4. تتر (GBPT) : به قیمت پوند انگلیس وابستگی دارد، با قیمت لحظه ای $ ۱.۲۵
  5. تتر یوان (ENHT):  به قیمت یوان چین وابستگی دارد، با قیمت لحظه ای $ ۰.۱۳۹۶۹۷

بهترین کیف پول های تتر کدام است ؟

کیف پول تتر

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

تراست والت یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز (DApp) است که برای ذخیره، ارسال، دریافت و مبادله ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این کیف پول برای تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است، تراست والت یک کیف پول غیرمتمرکز است، به این معنی که کلیدهای خصوصی دارایی‌های شما در اختیار هیچ شخص یا نهاد دیگری نیست. این بدان معناست که شما مسئول امنیت دارایی‌های خود هستید و باید از آنها به دقت محافظت کنید، تراست والت از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، از جمله بیت‌کوین، اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، و بسیاری دیگر. همچنین از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) پشتیبانی می‌کند، که برنامه‌های کاربردی مبتنی بر بلاک‌چین هستند.

کیف پول تراست والت چیست ؟

ویژگی‌های کلیدی تراست والت عبارتند از:

  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز
  • رابط کاربری کاربرپسند

کیف پول من ارزینجا (Arzinja Wallet)

یکی از اولویت‌های اصلی ارزینجا، حفظ امنیت سرمایه شماست؛ به همین دلیل، در ساخت کیف من ارزینجا از به‌روز ترین لایه‌های امنیتی روز دنیا و تخصص کارشناسان حوزه امنیت سایبری استفاده شده است. اولین و مهمترین اقدام ارزینجا در این راستا راه اندازی کیف من به صورت فول نود (Full-Node) روی شبکه‌های بلاکچین بوده که از این طریق امنیت دارایی کاربران تضمین می‌ شود. همچنین دارایی‌‌ها به روش سرد (Cold Storge) نگهداری می‌شود. روش نگهداری سرد نیاز به اتصال اینترنت ندارد و به همین دلیل خطر حملات آنلاین را به صفر می‌رساند.

کیف پول ارز دیجیتال

ویژگی‌های کلیدی کیف من ارزینجا عبارتند از:

  • امکان ذخیره، واریز و برداشت بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین
  • آدرس یکبار مصرف و اختصاصی
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت رایگان

کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت‌افزاری است که برای ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این کیف پول از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

لجر نانو اس

ویژگی‌های کلیدی کیف پول لجر نانو ایکس عبارتند از:

  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال
  • رابط کاربری کاربرپسند

آموزش خرید تتر

صرافی ارز دیجیتال

برای خرید تتر، ابتدا باید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید. در این مقاله، آموزش خرید تتر در صرافی ارزینجا را به شما ارائه خواهیم داد.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزینجا

 

آموزش خرید تتر یا ارزهای دیجیتال دیگر در صرافی ارزینجا

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

 

صرافی ارزدیجیتال

وقتی صحبت از بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌شود، نام «ارزینجا» می‌درخشد. چراکه ارزینجا یکی از معدود صرافی‌هایی است که تمامی استانداردهای یک صرافی خوب را رعایت می‌کند و با آپشن‌های جذابی همچون ارائه کیف پول شخصی، کارمزد پایین، اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و IOS، پشتیبانی پایدار و تبادل رمزارزها را برای تمامی کاربران داخلی و خارجی تسهیل می‌کند. همچنین این صرافی با دارابودن تأییدیه‌های معتبری همچون انجمن فین‌تک و انجمن بلاک‌چین ایران، توانسته است خریدوفروش رمزارزها را در بالاترین سطح کیفیت به کاربران خود ارائه دهد. این پلتفرم معاملاتی با شعار «راز و رمزارزها در ارزینجا» در سال ۱۳۹۶، شروع به فعالیت کرد؛ ارزینجا تنها یک بستر برای مبادلات دیجیتالی نیست. بلکه خدمات متعددی از جمله آموزش صفر تا صد ارزهای دیجیتال، آموزش تحلیل تکنیکال، اخبار روز دنیا، خریدوفروش انواع دارایی‌های دیجیتال در اپلیکیشن و بسیاری از فعالیت‌های مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. درواقع با ورود به صرافی ارزینجا، به دریای بیکرانی از آموزش‌های دیجیتالی و همچنین تنوع رمزارزها وارد خواهید شد که لذت معامله ایمن و بی‌دغدغه را به شما عزیزان هدیه می‌دهد. بیش از ۵۰۰ رمزارز قابل‌معامله، در این پلتفرم وجود دارد که با کمترین هزینه کارمزد خریدوفروش می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx