خیز اسپانیا برای تبدیل شدن به هاب کریپتو با خودپرداز ارزهای دیجیتال

اسپانیا هاب ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

خیز اسپانیا برای تبدیل شدن به هاب کریپتو با خودپرداز ارزهای دیجیتال

از ۲۲ اکتبر، اسپانیا توانست السالوادور را پشت سر بگذارد و به سومین مرکز بزرگ خودپرداز ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شود. این کشور اروپایی، در زمان انتشار این مقاله، ۲۱۵ دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال در اختیار دارد. از سوی دیگر، السالوادور دارای ۲۱۲ دستگاه خودپرداز است.

اسپانیا رهبر اتحادیه اروپا

داده‌های  کوین ای تی ام رادار نشان داد که اسپانیا بیشترین تعداد دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال را در منطقه اروپا دارد. این کشور ۱۴.۶۵ درصد از کل دستگاه های خودپرداز در این قاره را به خود اختصاص داده است. سوئیس با ۱۴۲ دستگاه خودپرداز در رتبه دوم و رومانی با ۱۳۵ دستگاه خودپرداز در رتبه سوم قرار گرفت. مدیا مارکت، کانفینیتی و بیت نوو از جمله شرکت هایی بودند که به طور فعال در نصب دستگاه های خودپرداز در سراسر اتحادیه اروپا مشارکت داشتند. در ابتدای سال ۲۰۲۲، پلتفرم ارز دیجیتال اسپانیایی بیت نوو همکاری خود را با سازنده الکترونیک اروپایی یوروکوین اعلام کرد.

این سرمایه گذاری مشترک به دنبال نصب بیش از ۱۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسر اسپانیا بود تا این کشور به سومین مرکز بزرگ خودپرداز ارزهای دیجیتال تبدیل شود. به نظر می رسید هدف از بردن اسپانیا به سه رتبه اول بدون نیاز به نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز محقق شده است. اوایل سال جاری در ژانویه، ماریا مونوز، معاون حزب سیاسی سیودادانوس اسپانیا، لایحه‌ای را پیشنهاد کرد که به دنبال تبدیل اسپانیا به یک مرکز استخراج ارزهای دیجیتال بود.

وضعیت کریپتو در اسپانیا

نصب خودپرداز ارزهای دیجیتال را می توان به عنوان یک معیار مهم در هنگام بررسی پذیرش کریپتو در مناطق مختلف در نظر گرفت. اما نصب ها کاملاً مشروط به پذیرش محلی نیستند. به عنوان مثال، اپراتور خودپرداز بیت کوین BCash به صورت استراتژیک دستگاه های خودپرداز خود را در یونان با هدف مقاصد محبوب در میان گردشگران قرار داده است. علاوه بر این، ایالات متحده همچنین بیشترین تعداد دستگاه های خودپرداز نصب شده را به خود اختصاص داده است که بیش از ۸۷ درصد از دستگاه های خودپرداز جهان را در خود جای داده است. پس از مشاهده رشد مداوم تقریباً شش ساله، نصب‌ خودپرداز ارزهای دیجیتال در جهان، ماه گذشته برای اولین بار متوقف شد.

زمستان ارزهای دیجیتال سرانجام به این بخش از صنعت هم رسید. تعداد کل دستگاه های خودپرداز نصب شده در طول ماه سپتامبر ۲٪ کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx