سرمایه گذاران کاردانو باید این ارتقا را زیر نظر بگیرند

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

کاردانو اخیراً در مرکز جامعه رمزنگاری قرار داشته است. در حالی که ارتقاء Vasil زیر نظر همگان بود، پیشرفت‌های دیگری نیز به دنبال داشت.

اولین اتفاق، این بود که کاردانو جای ریپل را گرفت تا هفتمین ارز دیجیتال با ارزش در بازار شود.

به گفته DappRadar، فروشگاه جهانی برنامه های غیرمتمرکز (DApp)، کاردانو به زودی بر روی پلت فرم خود قرار خواهد گرفت. در صورت پیاده سازی، توسعه دهندگان کاردانو می توانند برنامه های بلاک چین قراردادهای هوشمند را از طریق شبکه Cardano ایجاد کنند.

این اتفاق بزرگ است اما…

به عنوان بزرگترین کانال توزیع بلاک چین، DappRadar داده های بازار را در زمان واقعی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است. بعلاوه، ورود کاردانو به این معنی است که به اتریوم،پالیگان و بایننس کوین در افزایش هزاران DAppd روی پلتفرم می‌پیوندد. اما آیا این به مزایایی برای ADA تبدیل شده است؟

گوین مارکت کپ گزارش داد که عملکرد کاردانو در هفت روز گذشته ۱۰.۹۳٪ افزایش یافته است. با وجود افزایش قیمت، ممکن است خیلی زود به نظر برسد که سرمایه گذاران هیجان زده شوند. این موقعیت به دلیل هجوم حجمی غیر دلگرم کننده است.

بررسی داده های آنچین کاردانو

پلتفرم تحلیلی درون زنجیره، Santiment، اشاره کرد که حجم کاردانو تنها به ۶۴۷.۱۲ میلیون دلار افزایش یافته است. این افزایش نسبت به روز گذشته کمتر از ۲ درصد بود.

همچنین تراکنش های یک میلیون دلاری و بیشتر کاهش یافته بود

 

منبع: Santiment

منبع: Santiment

DeFiLlama نشان داد که DAppهای مبتنی بر کاردانو از زمان اعلام به‌روزرسانی ۰.۱۴ درصد ارزش کل ارزش قفل شده (TVL) را افزایش داده‌اند.

در زمان انتشار ارز قفل شده، ۹۰.۴۶ میلیون دلار ارزش داشت. برنامه‌های DA، از جمله Miniswap و ADAX Pro، همگی سبز بودند و دومی افزایش ۲۵۴۲ درصدی را در هفت روز گذشته ثبت کرد.

 

منبع: DeFiLlama

منبع: DeFiLlama

در مورد ممنتوم قیمت آن، این توسعه می تواند یک نفس تازه برای کاردانو باشد. این به این دلیل است که به نظر می رسید ارز دیجیتال از فاز تسلیم قبلی بهبود یافته است. همچنین، میانگین متحرک نمایی (EMA) نشان دهنده حرکت قوی است.

در زمان نگارش این مقاله، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (آبی) کاملاً بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ (زرد) بود. در این سطح، ADA ممکن است حرکت  خوب و افزایش بالقوه را در کوتاه مدت حفظ کند.

با این حال، سرمایه گذاران ممکن است نیاز به تماشای روند داشته باشند زیرا باندهای بولینگر (BB) نشانه های بالایی از نوسان را نشان می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx