تحلیل کاردانو و لیدو توسط تحلیلگر معروف

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که قیمت کاردانو و توکن حاکمیتی لیدو به زودی بر اساس دو هارد فورک آتی، از جمله ارتقای ادغام اتریوم، افزایش می یابد.

همانطور که Daily Hodl گزارش می دهد، مجری Coin Bureau یک ویدیوی جدید را با ۲.۱ میلیون دنبال کننده یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است که در آن توضیح می دهد که قیمت کاردانو حدود ۲۰٪ افزایش می یابد و در آینده نزدیک پیش از هارد فورک شبکه Vasil ، قیمت به مرز ۰.۶۰ دلار می رسد.

انتظار می رود هارد فورک Vasil “بهبود عملکرد گسترده” را به شبکه ارائه دهد. این یک ارتقاء بزرگ است که شامل چندین پیشنهاد بهبود کاردانو می شود.

پیش از تحلیل های CoinBureau ، قیمت کاردانو بیش از پیش‌بینی‌های مربوط به هارد فورک افزایش یافت،او  افزود که با توجه به هاردفروک ان ، دستیابی به این هدف “محتمل تر از نرسیدن” است.

همانطور که گزارش شده است، ارزش بازار کاردانو قبل از هارد فورک مورد انتظار شبکه واسیل به ۱۷ میلیارد دلار افزایش یافته است. جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد که قیمت کاردانو در ماه سپتامبر حدود ۳۵ درصد افزایش یابد و داده‌ها نشان می‌دهد که ۱۴۰۰۰ کاربر تا پایان ماه منتظر قیمت ۰.۶۲ دلار هستند.

Coin Bureau همچنین ارز دیجیتال دیگری را بررسی کرده است که می‌تواند از هارد فورک آینده سود ببرد: مانند LDO که یک پروتکل استیکینگ است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌ها را سپرده گذاری کنند و یک توکن پشتوانه ۱: در ازا دارایی های سهام ، را دریافت کنند.

به گفته این تحلیلگر، توکن حاکمیت Lido DAO ممکن است نسبت به ارتقای ادغام آتی اتریوم تا ۵۰ درصد افزایش یابد، زیرا “برای به اشتراک گذاشتن اتریوم  قابل معامله استفاده می شود.” این پروتکل همچنین اخیراً “با شبکه آزتک برای اشتراک گذاری کم هزینه و حفظ حریم خصوصی اضافی در اتریوم، ، شریک شد.”

Lido DAO در زمان نگارش این مقاله، پس از از دست دادن تقریباً ۱۷ درصد از ارزش خود در دوره ۲۴ ساعته گذشته، در بحبوحه رکود گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال که شاهد کاهش نزدیک به ۸ درصدی بیت کوین در طول مدت مشابه بوده است، در حدود ۱.۸ دلار معامله می شود.

این تحلیلگر اخیراً گفته است که انتظار دارد کاردانو عملکرد بهتری از ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین داشته باشد زیرا معامله گران شروع به استفاده از این ارز دیجیتال برای محافظت در برابر انتقال اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات کار به اثبات سهام می کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx