افزایش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۲

تحلیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

هوش مصنوعی: افزایش ۳۵ درصدی قیمت کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۲

یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی نشان می‌دهد که قیمت کاردانو تا پایان سال جاری به ۰.۴۲ دلار افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش ۳۵ درصدی از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است. طبق الگوریتم پیش‌بینی قیمت مبتنی بر PyTorch NeuralProphet که از چهارچوب یادگیری ماشین منبع باز استفاده می‌کند، قیمت کاردانو می‌تواند تا پایان دسامبر امسال به ۰.۴۲ دلار برسد. با این حال، این مدل انتظار داشت که کاردانو در ماه سپتامبر بالاتر از ۱ دلار معامله شود، در حالی که در واقعیت، این ارز دیجیتال در تلاش بود تا از ۰.۵۰ دلار فراتر رود.

عملکرد پیش بینی قیمت کاردانو توسط هوش مصنوعی

عملکرد پیش بینی قیمت کاردانو توسط هوش مصنوعی

مدل پیش‌بینی قیمت از داده‌های سال ۲۰۱۷ و فناوری هوش مصنوعی برای تعیین رشد قیمت ارز دیجیتال کاردانو استفاده می‌کند. این حالت از فوریه ۲۰۲۱ تا مه ۲۰۲۲، زمانی که اکوسیستم ترا سقوط کرد و فضای کریپتو وارد بازار نزولی شد، پیش‌بینی‌های تا حدی دقیق ارائه کرد. همچنین تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه کاردانو نسبت به سال قبل بیش از ۳۰۰٪ افزایش یافته است، زیرا شبکه این ارز دیجیتال با وجود بازار نزولی مداوم در حال رشد است. بر اساس داده‌های بلاکچین کاردانو، در ابتدای سال ۹۴۷ قرارداد هوشمند پلوتوس در شبکه کاردانو وجود داشت. این رقم اکنون به بیش از ۳۷۹۰ قرارداد هوشمند رسیده است. شایان ذکر است، پلوتوس پلتفرم قرارداد هوشمند بلاکچین کاردانو است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌هایی بنویسند که با بلاکچین کاردانو تعامل دارند.

کاردانو اخیراً با راه اندازی اولین استیبل کوین خود به نقطه عطف جدیدی رسیده است. سایر استیبل کوین ها در شبکه کاردانو در حال شکل گیری هستند. EMURGO که بازوی تجاری کاردانو است، در اوایل این ماه از راه اندازی برنامه ریزی شده استیبل کوین جدید USDA با پشتوانه دلار خود خبر داد، که اولین استیبل کوین کاملاً با پشتوانه فیات و سازگار با مقررات در اکوسیستم کاردانو است.

اخیراً، بنجامین کوئن، اینفلوئنسر محبوب رمزارزها، پیشنهاد کرد که یک خطر واقعی وجود دارد که قیمت کاردانو همچنان بیش از ۶۰ درصد در طول بازار نزولی کاهش خواهد یافت، زیرا او معتقد است کاردانو با یک مقاومت سنگین در بازار نزولی روبرو است که ممکن است باعث ریزش بیشتر آن شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx