تجزیه و تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 459 نفر

بازار ارزهای دیجیتال موج سبز را در پیش گرفته است زیرا اکثر دارایی‌های آن پس از بحران ناشی از فروپاشی FTX، که زمانی یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان بود، با لایت کوین (LTC) که به‌ویژه سودهای قابل توجهی را ثبت کرده و نشانه‌هایی از یک رشد درخشان در آینده را نشان می‌دهد، بهبود می‌یابد. به طور خاص، افزایش قیمت لایت کوین در چند روز گذشته نشانگر آن است که این رمزارز می‌تواند افزایشی تا ۱۰۰ دلار را تضمین کند.

همانطور که تحلیلگر رمزارز توضیح داد:

LTC با موفقیت خط بالای کانال صعودی را شکست و برای چند روز در بالا ماند و اکنون دوباره پرش کرده است و منطقه ۹۰ تا ۱۰۰ دلار را هدف قرار داده است.

تحلیل لایت کوین

علاوه بر این، طبق داده های سنتیمنت، پلت‌فرم اطلاعاتی بازار ارزهای دیجیتال، لایت‌کوین سه هفته پیش بیشترین میزان جابه‌جایی توکن‌های غیرفعال در چهار سال گذشته و کاهش عمر میانگین سرمایه‌گذاری‌های توکن را ثبت کرد که «مواد لازم برای شکست‌های صعودی» است.

قیمت لایت کوین

تجزیه و تحلیل قیمت لایت کوین

در همین حال، لایت کوین در تمام نمودارهای خود سودهایی ثبت می کند، زیرا در زمان انتشار با قیمت ۸۳.۶۰ دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش ۹.۴۲ درصدی در روز، ۱۵.۸۵ درصدی در طول هفته، و ۲۱.۵۴ درصدی نسبت به ۳۰ روز گذشته است.

خرید لایت کوین

لایت کوین با اقدام قیمتی خود، پیش‌بینی‌های قبلی تحلیلگران از یک روند صعودی را تأیید کرده است. در واقع، Rekt Capital تخمین زد که LTC باید نوامبر را بالای ۶۷ دلار ببندد و خود را بالاتر از این سطح نگه دارد تا “ماه آینده بالاتر برود.

علیرغم خوش بینی نشان داده شده توسط تحلیلگران و الگوهای نموداری، جامعه ارزهای دیجیتال در کوین مارکت کپ دیدگاه نزولی را برای لایت کوین برای ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ نشان می دهد، زیرا تخمین می زند که این رمزارز به طور متوسط ​​۶۲.۲۹ دلار معامله می شود که ۲۵ درصد کمتر از قیمت فعلی آن است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx