تحلیل آنچین قیمت سولانا | سقوط قیمت به زیر ۱۰ دلار

تحلیل آنچین سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

تحلیل آنچین قیمت سولانا

در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال پس از سقوط صرافی FTX توانستند روند افزایشی را به نمایش بگذارند، قیمت سولانا نزولی باقی ماند. سولانا در نوامبر ۲۰۲۲ یکی از ضعیف ترین ارز ها در فضای کریپتو بود. عملکرد قیمت سولانا در ماه نوامبر توسط خرس ها کنترل شده است، اما آیا می تواند قبل از پایان سال یک بار دیگر به سمت بالا حرکت کند؟

سرمایه گذاران کوچک مراقب سولانا باشند

قیمت سولانا از اوج ۳۸.۷۹ خود در ماه نوامبر، قینتش ۶۵ درصد سقوط کرد و در حال حاضر با ۱۳.۵۰ دلار معامله می شود. علاوه بر این، حجم مبادلات روزانه ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است و در زمان انتشار به حدود ۲۲۰ میلیون دلار رسیده است. سود خرده فروشی و حجم تجارت سولانا از زمان سقوط صرافی FTX ضربه بزرگی خورده است.

حجم معاملات سولانا

حجم معاملات سولانا

حجم معاملات سولانا در حال حاضر در پایین ترین حد ماهانه خود قرار دارد و در حالی که بازار اسپات سولانا تا حد زیادی بی‌ثبات به نظر می‌رسید، بازارهای فیوچرز خیلی وضعیت بهتری از نشان نمی‌دادند. شاخص اپن اینترست سولانا ۱.۲۵ درصد کاهش یافت و در ۲ دسامبر به ۲۰۸.۹ میلیون دلار رسید.

فاندینگ ریت سولانا

فاندینگ ریت سولانا

فاندینگ ریت این ارز دیجیتال همچنان منفی بود، به این معنی که معامله گران با موقعیت های فروش (شورت) بر بازار غالب بودند. این معمولاً نشان دهنده یک روند نزولی برای قیمت سولانا است. علاوه بر آن، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰۷,۰۰۰ دلار پوزیشن های خرید لیکویئد شده اند. از طرفی ۸۹,۰۰۰ دلار نیز از موقعیت های فروش لیکوئید شده اند. لیکویئد شدن موقعیت های خرید سیگنال واضح دیگری از روند نزولی است.

آمار لیکویئد شدن موقعیت های سولانا

آمار لیکویئد شدن موقعیت های سولانا

علاقه کم به سولانا طبق داده های رسانه های اجتماعی

معیارهای اجتماعی برای سولانا هیچ افزایش عمده ای را نشان نداد. در حالی که احساسات اجتماعی سنگین هنوز در قلمرو منفی بود، حجم اجتماعی رو به کاهش است.

شاخص های اجتماعی سولانا

شاخص های اجتماعی سولانا

احساسات اجتماعی وزن منفی نشان دهنده تقاضای کم برای سولانا در بازار است. علاوه بر این، آمار اخیر NFTها از مساری نشان داد که چشم‌انداز سولانا یکی از بدترین آسیب‌های خرس‌ها در آن بخش خاص بوده است. فروش NFTها روی شبکه سولانا ۴۸ درصد کاهش یافت، که بیشترین کاهش فروش در مقایسه با همتایان خود مانند اتریوم و پالیگان بود. یکی از روندهای مثبت آنچین برای سولانا، افزایش فعالیت توسعه آن بود که به طور بالقوه می تواند اعتماد سرمایه گذاران را افزایش دهد.

شاخص توسعه شبکه سولانا

شاخص توسعه شبکه سولانا

چشم انداز کلی سولانا حاکی از بهبودی طولانی مدت آن دارد و فروشندگان همچنان بر خریدارن در کوتاه مدت تسلط دارند. مقاومت روانی ۲۰ دلاری می تواند نقش مهمی در تایید بهبود قیمت سولانا ایفا کند. اگر روند نزولی قیمت ادامه یابد، قیمت احتمالاً می تواند به زیر سطح ۱۰ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx