شمارش معکوس هارد فورک واسیل کاردانو آغاز شد

شمارش معکوس هارد فورک واسیل کاردانو آغاز شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 618 نفر

شمارش معکوس هارد فورک واسیل کاردانو آغاز شد

طبق بیانیه منتشر شده، توسعه دهنده بلاکچین کاردانو، Input Output، وارد مرحله نهایی قبل از راه اندازی هارد فورک واسیل شده است.

براساس این بیانیه، این تیم اکنون یک پیشنهاد به ‌روزرسانی برای شبکه آزمایشی بلاکچین ارائه کرده شده است. بدین ترتیب شمارش معکوس برای ارتقا شبکه اصلی که کاربران مدت ها است در انتظار آن هستند،‌ آغاز شده است.

همانطور که به یا دارید، هفته گذشته Input Output از انتشار یک نود به نسخه ۱.۳۵.۰ خبر داد که یک نقطه عطف مهم برای تیم توسعه دهندگان به شمار میرود.

با رسیدن به ۷۵٪‌ هماهنگی بین اپراتورهای استخر استیکینگ، توسعه دهندگان سطح کافی از چگالی زنجیره ای را برای اجرای شبکه آزمایشی واسیل تضمین کرده اند.

لازم به ذکر است که در ابتدا انتظار می رفت هارد فورک واسیل در این ماه عرضه شود. اما به دلیل مشکلات فنی و حصول اطمینان از نبود باگ ها عرضه واسیل به تعویق افتاد.

در ضمن، گفته می شود که کاردانو فروپاشی اکوسیستم ترا را یک هشدار برای خود قلمداد کرده و از این رو قصد دارد که با دقت بیشتری فعالیت کند. حال تاریخ احتمالی برای این آپگرید پایان ماه جولای اعلام شده است.

در پایان باید گفت که نام این هارد فورک برگرفته از نام یکی از اعضای کامیونیتی کاردانو به نام Vasil St. Dabov است. انتظار می رود که با واسیل توان عملیاتی بلاکچین کاردانو به میزان چشمگیری افزایش یابد. به همین دلیل، این هارد فورک بزرگترین آپگرید کاردانو نامیده می شود.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx