کاردانو تست نت عمومی زنجیره جانبی سازگار با EVM خود را راه اندازی کرد

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 374 نفر

اینپوت اوت پوت گلوبال (IOG)، سازمان پشت بلاکچین کاردانو، شبکه آزمایشی عمومی زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) خود را راه اندازی کرده است. این راه‌اندازی به دنبال اعلامیه‌ای در ماه گذشته در مورد انتشار یک جعبه ابزار جدید برای توسعه‌دهندگان به منظور استقرار زنجیره‌های جانبی سفارشی در شبکه کاردانو صورت می‌گیرد. کاربران اکنون می توانند انتقال رمزارز را بین محیط های آزمایشی اجرا کنند، کیف پول خود را متصل کنند و قراردادها و برنامه های هوشمند را به کار گیرند.

زنجیره جانبی اثبات مفهوم EVM

طبق یک توییت رسمی از IOG، این شبکه آزمایشی برای مدت کوتاهی در دسترس خواهد بود و به طور منظم در مرحله آزمایشی آن تنظیم می شود. کاربران می‌توانند انتقال توکن‌ها را بین محیط‌های آزمایشی تست کنند، کیف پول‌های خود را به هم متصل کنند و قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را راه اندازی کنند. IOG گفت:

«این شبکه آزمایشی موقت است و به طور منظم آزمایش می شود. در نهایت، در نظر گرفته شده است که این نوع آوری یک منبع برای جامعه باشد و ما توسعه دهندگان و SPO ها را تشویق می کنیم که با این پروژه درگیر شوند و همکاری کنند.»

همانطور که توسط کریپتو پوتیتو گزارش شده است، جعبه ابزار کاردانو که قبلاً منتشر شده به زنجیره های جانبی اجازه می دهد تا الگوریتم ها و ویژگی های اجماع خود را داشته باشند. آنها از طریق پلی که امکان انتقال زنجیره ای را فراهم می کند به زنجیره اصلی کاردانو متصل می شوند. همچنین، نهایی بودن بلوک از طریق مکانیسم های اجماع زنجیره اصلی تضمین می شود. در حال حاضر، قراردادهای هوشمندی که قرار است مستقر شوند، فقط با زبان برنامه نویسی سالیدیتی (Solidity) قابل نوشتن هستند. IOG قصد دارد سایر تغییرات فنی را برای پذیرش گسترده تر با شبکه های دیگر بررسی کند.

از طریق شبکه آزمایشی، IOG قصد دارد تا گسترش کاردانو را به چندین جامعه بررسی کند و در عین حال اطمینان حاصل کند که ویژگی‌های امنیتی شبکه در جای خود باقی می‌مانند. این سازمان قصد دارد با جامعه کاردانو برای جمع آوری بازخورد و بهبود راه حل همکاری کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx