اپتوس لبز از رقیب وب۳ تیک تاک حمایت می کند

اپتوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 389 نفر

اپتوس لبز (Aptos Labs) تلاش می‌کند با سرمایه‌گذاری در برنامه رقیب تیک تاک، چینگاری (Chingari)، جای خود را در رسانه‌های اجتماعی وب۳ تثبیت کند.

چینگاری یک شبکه اجتماعی بلاکچینی است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. طبق بیانیه شرکت، این برنامه روزانه پنج میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون ویدیو در برنامه مشاهده می شود. مشابه TikTok، کاربران ویدئوهای کوتاه را روی پلتفرم  آپلود کرده و آن‌ها را به اشتراک می گذارند.

بلاکچین اپتوس

این اپلیکیشن اجتماعی اکنون اپتوس را به عنوان بلاکچین ترجیحی لایه ۱ خود انتخاب کرده است. این زنجیره اواخر سال گذشته راه اندازی شد و از Move استفاده می کند، یک زبان برنامه نویسی که بر روی Rust ساخته می شود، زبانی که در بلاکچین سولانا استفاده می شود. Move توسط متا برای پروژه Diem توسعه داده شد.

مو شیخ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اپتوس لبز، در این‌باره گفت: “چینگاری به دنبال سرعت، ایمنی و مقیاس پذیری شبکه اپتوس بود تا از میلیون ها کاربر خود پشتیبانی کند  و میلیون ها کاربر دیگر را در آینده جذب کند.”

این برنامه رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلت فرم وب۲ شروع به کار کرد و از آن زمان فناوری های وب ۳ را پذیرفته است. طبق مصاحبه فوربس در ژانویه، این استارت آپ توکن GARI را در شبکه سولانا راه اندازی کرد که به سازندگان این امکان را می داد تا پاداش دریافت کنند و در مورد آینده پلتفرم رای دهند. چندین توسعه دهنده سولانا به دلیل چالش های فنی با این بلاکچین به اپتوس نقل مکان کرده اند.

این شرکت گفت که حرکت به اپتوس به سازندگان اجازه می دهد تا محتوای خود را داشته باشند و به طور مناسب پاداش دریافت کنند. بر اساس داده های چرچ بیس، بیش از ۸۸ میلیون دلار از سوی سرمایه گذارانی مانند Kraken، Republic Crypto و Galaxy Digital جمع آوری شده است. سامیت گوش، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران چینگری، به فوربز گفت که این استارتاپ همچنین در زمانی که سایر شرکت های وب ۳ در حال عقب نشینی هستند، استخدام را افزایش می دهد.

وی در این مورد اشاره کرد که: «پس از ماه‌ها بررسی دقیق فنی و ارزیابی بلاکچین اپتوس، ما آن را به عنوان زنجیره مناسب برای نسخه جدیدتر برنامه Chingari انتخاب کردیم که در اوایل سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx