احتمال رشد ۶ هزار درصدی کاردانو ADA

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 731 نفر

تایلر استرجیلویچ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، یک عامل بالقوه را جهت شروع یک مسیر صعودی برای کاردانو (ADA) شناسایی کرده است. ADA از ابتدای سال تاکنون ۱۳۲ درصد سود برای دارندگان خود به ارمغان آورده است، اما طبق یافته‌های استرجیلویچ، این توکن ممکن است تازه صعود خود را شروع کرده باشد. در واقع، اگر پیش‌بینی‌های او درست باشد، ADA می‌تواند در عرض یک سال آینده از قیمت فعلی خود به ۳۳ دلار، یک جهش خیره‌کننده ۶۰۰۰ درصدی را تجربه کند.

شناسایی یک تقاطع صعودی برای کاردانو

تحلیلگر ارزهای دیجیتال استرجیلویچ تحلیل خود را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X منتشر کرد. در این پست، او تاکید کرد که ADA در حال حاضر در نقطه‌ای مشابهی قرار دارد که در ژوئیه ۲۰۲۰ تجربه کرد.

تحلیل کاردانو ADA

با استفاده از تحلیل خود از نمودار قیمت کاردانو، استرجیلویچ خاطرنشان کرد که این توکن در حال حاضر در یک تقاطع صعودی بر روی میانگین‌های متحرک در بازه زمانی هفتگی قرار دارد. آخرین باری که این اتفاق افتاد، ADA به تشکیل چندین شمع صعودی متوالی ادامه داد و آن را از ۰.۰۴۱ دلار به بالاترین قیمت تمام دوران خود یعنی ۳.۰۹ دلار در ۶۶ هفته رساند.

کاردانو

آیا این یک الگوی تکراری است؟

تکرار این الگو می‌تواند منجر به رسیدن کاردانو به رقم قابل توجه ۳۳ دلار تا ژانویه ۲۰۲۵ شود. پیش‌بینی کمتر خوشبینانه Changelly پیش‌بینی ۱ دلار را برای پایان سال ۲۰۲۵ قرار می‌دهد.

عملکرد فعلی ADA

در حالی که تقاطع صعودی هنوز محقق نشده است، ADA هنوز چند هفته فرصت دارد تا نشان دهد که این توسعه چگونه رقم خواهد خورد. البته، در قلمرو پرنوسان ارزهای دیجیتال، هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت مسیر پیش‌بینی‌شده را دنبال کند. با این حال، کاردانو برای یک افزایش قابل توجه که می‌تواند تا سال آینده ادامه یابد، آماده به نظر می‌رسد.

موقعیت فعلی معاملاتی ADA

در حال حاضر، ADA با قیمت $ ۰.۴۵۲۶۲۳ دلار معامله می‌شود که در یک بازه زمانی هفت روزه قابل توجه ۴۸.۴۳ درصد افزایش داشته است. این ارز دیجیتال در تاریخ ۹ دسامبر به طور موقت سطح ۰.۶ دلار را لمس کرد و برای اولین بار در این سال به ۰.۶۳۲۳ دلار رسید. اکنون یک حمایت جزئی در ۰.۵۳ دلار تشکیل داده است و در حال حاضر در مسیر بازدید مجدد از ۰.۶ دلار است.

خرید کاردانو

نتیجه‌گیری

تایلر استرجیلویچ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، یک روند صعودی قابل توجه را برای کاردانو (ADA) پیش‌بینی می‌کند که ممکن است تا ژانویه ۲۰۲۵ به ۳۳ دلار برسد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx