بیت کوین به ۱۲۰ هزار دلار می رسد؟

بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 459 نفر

بیت کوین ۱۲۰ هزار دلاری

توور دمیستر، سرمایه گذار، محقق و اقتصاددان مشهور بیت کوین، معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال تا بیش از ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

بیت کوین 120 هزار دلاری

او می گوید که بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۲۲ تا ۴۲ هزار دلار معامله می شود و تا زمانی که یک بازار صعودی جدید آن را به سمت ۱۲۰ هزار دلار سوق دهد، در این بازه قیمتی باقی خواهد ماند.

دیمستر معتقد است که چندین عامل باعث رشد بیت کوین در آینده خواهد شد. این عوامل عبارتند از:

  • مقاومت نهنگ های بیت کوین: وال‌های بیت کوین، که صاحبان بزرگ این ارز دیجیتال هستند، در حال حاضر در حال خرید و نگهداری بیت کوین هستند. این نشان می دهد که آنها به آینده این ارز دیجیتال خوشبین هستند.
  • احساس مثبت سرمایه گذاران: احساسات سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین در حال بهبود است. این نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال حاضر بیشتر به بیت کوین علاقه مند هستند.
  • افزایش روند چاپ پول: فرآیندهای چاپ پول فزاینده در ایالات متحده و اتحادیه اروپا باعث کاهش ارزش پول فیات می شود. این امر باعث می شود که سرمایه گذاران به دنبال دارایی های دیگری مانند بیت کوین باشند که ارزش آنها در طول زمان حفظ می شود.

دیمستر همچنین دو استراتژی برای سرمایه گذاران خرده فروشی که به دنبال سرمایه گذاری در بیت کوین هستند، پیشنهاد می دهد. این استراتژی ها عبارتند از:

  • خرید بیت کوین: سرمایه گذاران می توانند تمام سرمایه خود را صرف خرید بیت کوین کنند.
  • تنوع‌بخشی متمرکز بر بیت کوین: به این معنی است که سرمایه گذاران می توانند علاوه بر خرید مستقیم بیت کوین، در شرکت هایی سرمایه گذاری کنند که فعالیت آنها به طور مستقیم یا غیرمستقیم به بیت کوین مرتبط است.

دیمستر معتقد است که بیت کوین پتانسیل رشد قابل توجهی دارد. با این حال، او هشدار می دهد که سرمایه گذاری در بیت کوین ریسک بالایی دارد و سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx