تاریخ مزایده ارزهای دیجیتال سلسیوس مشخص شد

ارزهای دیجیتال سلسیوس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 492 نفر

وام دهنده ورشکسته ارزهای دیجیتال سلسیوس تاریخ حراج دارایی ها را اعلام کرد

پلت فرم ورشکسته وام دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس تاریخ حراج دارایی های خود را برنامه ریزی کرده است.

با توجه به پرونده ای که در روز دوشنبه ۳ اکتبر به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک ارسال شد، آخرین مهلت پیشنهاد برای خرید سلسیوس در ۱۷ اکتبر ساعت ۴ بعد از ظهر خواهد بود و در صورت نیاز مزایده در تاریخ ۲۰ اکتبر ساعت ۱۰ صبح انجام خواهد شد.

بر اساس این پرونده، جلسه استماع فروش در تاریخ ۱ نوامبر در ساعت ۱۱ صبح در برابر قاضی ورشکستگی ارشد ایالات متحده مارتین گلن از طریق زوم برگزار خواهد شد. این پرونده همچنین گفت که شرکت کنندگان زیادی برای این جلسه پیش بینی می شود.

سلسیوس روند ورشکستگی را در ماه جولای آغاز کرد، تقریباً یک ماه پس از تعلیق برداشت مشتریان و جلوگیری از دسترسی به میلیاردها دلار که در بیش از یک میلیون حساب پراکنده شده بود.

جدیدترین سوابق دادگاه نشان داد که تعهدات سلسیوس بیش از ۶.۷ میلیارد دلار بوده است. با این حال، دارایی های آن تنها حدود ۳.۹ میلیارد دلار ارزش داشت که منجر به کسری ۲.۸ میلیارد دلاری در ترازنامه سلسیوس شد.

سلسیوس به شدت تحت تاثیر زمستان کریپتو قرار گرفت

سلسیوس یکی از برجسته ترین قربانیان بازار نزولی ارزهای دیجیتال است که امسال به این صنعت ضربه سنگینی زد. سایر قربانیان بازار نزولی عبارتند از استیبل کوین TerraUSD، صندوق تامینی Three Arrows Capital و وام دهنده وویجر دیجیتال.

کریس فرارو، کارمند سابق جی پی مورگان، پس از کناره گیری الکس ماشینسکی، موسس این شرکت، اخیراً از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره گیری کرد و به سمت مدیر اجرایی ارتقا یافت.

شایان ذکر است، اتهاماتی علیه یکی از مدیران سابق به دلیل از دست دادن چندین میلیون دلار مطرح شده است و آخرین اخبار منتشر شده از پنهان کردن مشکلات مالی این شرکت از سرمایه گذاران گزارش شده است.

سم بنکمن فراید، یک میلیونر در بخش ارزهای دیجیتال و خالق صرافی ارزهای دیجیتال FTX، که در چند ماه گذشته مشغول نجات شرکت‌کنندگان با مشکل مالی در بازار بوده است، در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای دارایی‌های سلسیوس است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx