کیف پول تلگرام یک صرافی همتا به همتا راه اندازی کرد

کیف پول تلگرام
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 600 نفر

کیف پول تلگرام یک صرافی همتا به همتا راه اندازی کرد

توسعه دهندگان کیف پول تلگرام که به کاربران تلگرام امکان خرید ارزهای دیجیتال با کارت بانکی، تبادل و انتقال ارزهای دیجیتال به کیف پول های دیگر را می دهد، یک صرافی ارز دیجیتال P2P راه اندازی کرده اند.

ربات کیف پول تلگرام در ماه آوریل راه اندازی شد و به کاربران تلگرام امکان خریدارز دیجیتال TON و ارسال آن در پیام های چت را می داد. آخرین به روز رسانی امکان فروش ارزهای دیجیتال بین کاربران را از طریق برنامه تلگرام فراهم می کند و سرویس های صرافی به عنوان ضامن برای هر تراکنش عمل می کنند و در صورت عدم توافق بین فروشنده و خریدار، سرویس، روند حل اختلاف را انجام خواهد داد.

این سرویس به‌عنوان «معاملات P2P ناشناس» ارائه می‌شود، با این حال، کاربران باید شماره تلفن همراه خود را با ربات به اشتراک بگذارند تا بتوانند رمز ارز خود را واریز، مبادله یا خرید کنند.

طبق بیانیه توسعه دهندگان کیف پول تلگرام، کاربرانی که مایل به فروش ارزهای دیجیتال هستند، کمیسیون ۰.۹٪ پرداخت خواهند کرد، در حالی که خریداران نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهند داشت. برای فروش توکن‌ها، کاربران درخواستی را در برنامه ارسال می‌کنند که خریداران می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. خریداران می توانند از دلار آمریکا، یورو، هریونا اوکراین، روبل بلاروس و تنگه قزاقستان برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

کیف پول تلگرامبه گفته این شرکت، ارز دیجیتال TON و بیت کوین در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند و برنامه‌هایی برای افزایش عرضه در تاریخ بعدی وجود دارد. فقط TON می تواند مستقیماً از طریق چت بین کاربران ارسال شود.

هدف این بروزرسانی کاربران عادی است و آستانه ورود پایینی را برای یادگیری در مورد بلاکچین فراهم می کند. یکی از نمایندگان بنیاد TON به Blockworks گفت: «بسیاری از خدمات در TON مشابه برنامه های معمولی هستند که مردم قبلاً به استفاده از آنها عادت کرده اند.»

بدون خروج از تلگرام می توانید ارز دیجیتال بخرید، آن را با نام مستعار کوتاه و بدون آدرس کیف پول بلند برای دوستان خود ارسال کنید، با این ربات به اینترنت دسترسی پیدا کنید، هزینه اشتراک کانال تلگرام مورد علاقه خود را به همراه بسیاری از خدمات دیگر پرداخت کنید.

بلاکچین TON در ابتدا توسط برادران دوروف، بنیانگذاران پیام رسان تلگرام، تأسیس شد. تلگرام قبلاً قصد راه‌اندازی یک توکن رسمی به نام GRAM را داشت، اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در سال ۲۰۲۰ از انجام آن جلوگیری کرد و تلگرام مجبور شد ۱.۲ میلیارد دلار جمع‌آوری شده برای این پروژه را به سرمایه‌گذاران بازگرداند و ۱۸.۵ میلیون دلار جریمه بپردازد.

بنیاد TON یک جامعه غیرمتمرکز است که توسط آناتولی ماکوسف و کریل املیاننکو پس از کناره گیری تلگرام از پروژه آغاز شد. سخنگو این بنیاد گفت: «یکی از اهداف ادغام فناوری بلاکچین با اینترنت سنتی است. برای پیشبرد این مفهوم غیرمتمرکز، TON  در حال ایجاد اکوسیستم خود است که از قبل شامل DNS، سایت‌ها و پراکسی‌ها می‌شود.»

بر اساس صفحه آمار ارائه شده توسط این گروه، تعداد کل حساب های کیف پول به ۱.۳ میلیون افزایش یافته است، اما کاوشگر بلوک Ton Scan هیچ اطلاعاتی را تا زمان انتشار نمایش نمی دهد. گروه تلگرام جامعه TON دارای ۶۳۰۰۰۰ مشترک است.

به گزارش کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال  TONبا ارزش بازار حدود $ ۲۰,۶۴۰,۹۷۰,۳۲۴ و عرضه در گردش ۳.۴ میلیارد تن با قیمت $ ۵.۹۰ معامله می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx