همکاری Chainalysis با دولت برای پیگیری جرایم کریپتو

همکاری Chainalysis با دولت برای پیگیری جرایم کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 460 نفر

Chainalysis از قدرت خود در ابزارهای پردازش داده; نرم‌افزار و استعدادها استفاده می‌کند تا به بازرسان فدرال و نیروهای پلیس کمک کند در مورد اقتصاد غیرقانونی کریپتو تحقیق کنند. این شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین، Chainalysis Government Solutions را راه اندازی کرد. یک شرکت تابعه با تمرکز بر کمک به سازمان های دولتی ایالات متحده در بررسی جرایم مرتبط با کریپتو. بر اساس آخرین تحقیقات این شرکت; ۷۵ درصد از سازمان‌های بخش دولتی در سراسر جهان از نظر مقابله با حوادث کریپتو آمادگی کافی ندارند; که نشان‌دهنده نیاز روزافزون به منابع و فناوری‌های مربوطه است که در اختیار محققان قرار می‌گیرد.

همکاری برای پیگیری جرایم کریپتو

پس از انعقاد قراردادهایی به ارزش ده ها میلیون با دولت ایالات متحده; این شرکت تلاش های خود را برای حمایت از تحقیقات کریپتویی آژانس های عمومی با ارائه ابزارهای پردازش داده و فناوری پیشرفته برای ردیابی تراکنش های بلاکچین دو برابر کرده است. در سال ۲۰۲۰، این شرکت قراردادی ۶۲۵ هزار دلاری با IRS امضا کرد; تا ابزاری برای ردیابی سکه‌های حفظ حریم خصوصی مانند مونرو و راه‌حل‌های لایه دوم مانند لایتنینگ نتورک توسعه دهد. با توجه به اینکه هدف این مرجع شناسایی و ردیابی تراکنش‌های غیرقانونی ارزهای دیجیتال است.

آخرین پست وبلاگ Chainalysis چهار راه حل اصلی را که تیم به آژانس های ایالات متحده ارائه می دهد، تشریح کرد. به ویژه، این شرکت “بهترین ابزارها و داده های نرم افزاری ” و تجزیه و تحلیل زنجیره ای را برای ارائه بینشی بهتر به ارگان های دولتی یکپارچه خواهد کرد.

مایکل گروناگر، مدیر اجرایی کمپانی خاطرنشان کرد; با افزایش قابل توجه جرایم کریپتو در سال‌های گذشته، تحقیقات دولت‌ها در مورد ارزهای دیجیتال بسیار فراتر از استفاده از بیت کوین در بازارهای غیرقانونی بوده است.

این شرکت همچنین اشاره کرد که با توجه به بخش جدید اضافه شده، ممکن است تعداد کل کارکنان آن از ۱۱۰ کارمند فعلی خود – از جمله ۹۰ محقق قانونی – در شش تا دوازده ماه آینده دو برابر شود. این غول تحلیلی پس از جذب سرمایه ۱۷۰ میلیون دلاری در ماه می، به ارزش ۸.۶ میلیارد دلار رسید.

سازمان های دولتی

بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده توسط این شرکت; شرکت تابعه جدید در شرایطی شکل می‌گیرد که ۷۴ درصد از کارکنان آژانس‌های دولتی گفتند سازمان آنها برای بررسی جرایم مرتبط با کریپتو مجهز نیست.

علاوه بر این، با افزایش فعالیت های DeFi – که بررسی آن برای محققین چالش برانگیزتر است – بسیاری از سازمان های دولتی از ابزارهای تحلیلی تخصصی بلاکچین برای تحقیقات مربوطه استفاده نکردند. Chainalysis از ۳۰۰ پاسخ دهنده در ۱۸۳ سازمان بخش دولتی در ایالات متحده و کانادا نظرسنجی کرد. این گزارش نشان می‌دهد که متداول‌ترین جرایم مربوط به رمزارزها در مورد کلاهبرداری، مواد مخدر، جرایم سایبری و باج‌افزارها متمرکز است.

به طور متوسط، پاسخ دهندگان درک خود را از ارزهای دیجیتال ۵۸ ارزیابی کردند(در مقیاس ۰ تا ۱۰۰). آموزش کریپتو در بخش دولتی نیز مورد نیاز است. بنابراین، در این گزارش; ابزارهای بهتر و پشتیبانی مربوطه برای کارمندان سازمان‌های دولتی برای نظارت; ردیابی و بررسی موارد مرتبط با کریپتو با کمبود مواجه است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx