علت رشد اتریوم کلاسیک چیست

رشد اتریوم کلاسیک بخاطر ادغام
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 551 نفر

Coin bureau پیش‌بینی می‌کند که اتریوم کلاسیک (ETC) می‌تواند از «ادغام» سود ببرد

میزبان نمایش تفسیری محبوب بازار ارزهای دیجیتال Coin Bureau پیش‌بینی می‌کند که اتریوم کلاسیک (ETC) می‌تواند پیش از انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS) افزایش یابد.

بر اساس ویدیوی اخیر یوتیوب که در ۲۵ ژوئیه منتشر شد،Guy مجری برنامه Coin bureu به بینندگان گفت که Ethereum Classic می‌تواند از ارتقای اتریوم که مدت‌ها در انتظار آن بود، با نام «ادغام» بهره مند شود. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی یک بازنگری گسترده برای اتریوم باشد، و انتقال بلاک چین از اثبات کار به اثبات سهام را تکمیل کند و شبکه را پایدارتر کند.

همانطور که توسط Daily HODL گزارش شده است، گای گفت:

ETC به دلیل گمانه زنی ها مبنی بر اینکه اتریوم کلاسیک زمانی که اتریوم ادغام را کامل کند سود خواهد برد، افزایش یافته است، ETC یکی از بهترین رمزارزهای هفته گذشته بود، بنابراین آنچه را که در آن زمان گفتم تکرار می کنم – مراقب باشید. با این گفته، اگر الگوی پرچم صعودی کامل شود ، ETC می تواند تا ۴۰ دلار در هفته های آینده افزایش یابد.

نمودار اتریوم کلاسیک

نمودار اتریوم کلاسیک

گای همچنین پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در زمان پیش‌روی به ادغام کاهش می‌یابد و تمام هیجان سرمایه‌گذاران به اتریوم اختصاص می‌یابد. او خاطرنشان کرد که نمودارهای روزانه دلار بیت کوین یک رکود کوتاه مدت را نشان می دهد، که او انتظار داشت به عملکرد قیمت هفتگی بیت کوین گسترش یابد.

با وجود پیش‌بینی کاهش پیش‌رو، میزبان Coin Bureau نسبت به چشم‌انداز بلندمدت بیت‌کوین خوش‌بین بود. او پیش‌بینی کرد ;که قیمت دلار بیت‌کوین پس از افت کوتاه‌مدت افزایش می‌یابد و در ماه آگوست یا اوایل سپتامبر به ۳۰۰۰۰ دلار می‌رسد.

طبق داده‌های TradingView، در Coinbase، ETC در حال حاضر (یعنی از ساعت ۵:۳۷ صبح UTC در ۳۱ ژوئیه) حدود ۴۰.۴۸ دلار معامله می‌شود که در دوره یک ماهه گذشته ۱۷۱.۳٪ افزایش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx