تحلیل چین لینک | بررسی رمزارز LINK

چین لینک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 370 نفر

بررسی رمزارز LINK

بر اساس داده‌های توکن ترمینال (Token Terminal)، شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک (LINK) در صدر فهرست برنامه‌های کاربردی از نظر توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در ۱۸۰ روز گذشته بود.
بر اساس اطلاعات این پلتفرم، توسعه دهندگان فعال چین لینک در توسعه نرم افزارهای غیرمتمرکز نمره ۶۱.۴ را گرفتند و از شرکت هایی مانند اسمز (OSMO) و یونی سواپ (UNI) پیشی گرفتند.

چین لینک بدون شک سزاوار این شاهکار بود؛ زیرا مشارکت‌ و ادغام‌های متعددی را در این دوره نشان داده است. در حالی که می‌توان این موضوع را یک عملکرد چشمگیر در نظر گرفت اما تاثیری بر قیمت LINK نداشت. این عدم تاثیر هم می‌تواند به دلیل بازار نزولی باشد. با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، در ۹۰ روز گذشته لینک ۲۸.۰۸٪ کاهش یافته است. علاوه بر این، LINK نتوانست روند خود را تغییر دهد زیرا قیمت ۴.۳۲٪ کاهش یافت.

تحلیل و بررسی چین لینک

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل LINK را از دست داده اند. همانطور که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داده شد، LINK در منطقه فروش بیش از حد قرار گرفته بود. از آنجایی که این شاخص در حدود ۲۰.۹۹ قرار داشت، می‌توان نتیجه گرفت که روند سرعت و مومنتوم خود را از دست داده است.

با توجه به نوسانات، LINK علائم شدید غیرقابل پیش بینی را نشان داد؛ به این دلیل که باندهای بولینگر (BB) منطقه کم نوسان را در ۲۷ دسامبر ترک کردند. قیمت چین لینک، در زمان انتشار مقاله، به سمت باند پایین تر حرکت کرد. این امر از تاریخ ذکر شده در بالا ادامه داشته است و شرایط فروش بیش از حد اعلام شده توسط RSI را تأیید می کند.

با توجه به واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD)، چین لینک به جای حرکت صعودی برای افزایش، به نقاط ورودی بالقوه نزدیک شده است. این به دلیل باقی ماندن میانگین فروش (نارنجی) و خرید (آبی) زیر هیستوگرام بود. این یک حرکت نزولی را نشان می‌دهد و در عین حال از شفافیت برای محرک‌های خرید اجتناب می‌کند. در این میان، LlNK ممکن است به کاهش سرعت خود ادامه دهد.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، چین لینک، نفوذ خود بر قراردادهای هوشمند را کنترل می‌کند. داده‌های گلسنود نشان می‌دهد که عرضه LINK در قراردادهای هوشمند پس از افت در ژوئن ۲۰۲۲ بهبود یافته است. تا زمان نوشتن این مقاله، عرضه ۵۷.۰۴ درصد بود. این بدان معناست که کاربران ترجیح می دهند به جای انتظار برای یک فرصت خرید مناسب، LINK را در فعالیت های استیکینگ استفاده کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx