چین لینک برای راه اندازی استیکینگ در شبکه اتریوم آماده می شود

چین لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 346 نفر

ارائه دهنده اوراکل بلاکچین، چین لینک، در حال آماده شدن برای راه اندازی استیکینگ در شبکه اتریوم است. این بخشی از یک برنامه اقتصادی پایدار بلند مدت برای این شبکه بلاکچینی است. در ۱ دسامبر، چین لینک از ابتکارات مربوط به سرویس استیکینگ خود خبر داد. علاوه بر این، این ارائه‌دهنده اوراکل تأیید کرد که استیکینگ در تاریخ ۶ دسامبر در شبکه اصلی اتریوم فعال خواهد شد.

این سرویس استیکینگ در ابتدا دارای یک دوره قفل ۱۲-۲۴ ماهه بود. با این حال، تیم پروژه در مورد این موضوع با جامعه و اپراتورهای گره بحث کرده است. در نتیجه، برنامه نسخه بعدی استیکینگ (نسخه ۲.۲) اکنون زمانبندی شده و تا ۹ الی ۱۲ ماه دیگر راه اندازی می‌شود، در این مرحله، استیک کنندگان نسخه ۰.۱ می توانند LINK و جوایز استیکینگ خود را باز کنند یا آن‌ها را انتقال دهند.

فرصت‌های استیکینگ چین لینک

راه‌اندازی نسخه بتا استیکینگ چین لینک (نسخه ۱) در اتریوم فقط برای آدرس‌هایی در دسترس است که در حال حاضر واجد شرایط دسترسی اولیه هستند. این آدرس‌ها قادر خواهند بود تا ۷۰۰۰ LINK (به ارزش حدود ۵۳۲۷۰ دلار) را در یک استخر دارای سقف قرار دهند. واجد شرایط بودن بر اساس فعالیت های زنجیره ای و خارج از زنجیره تعیین می شود که توسط کیف پول های کاربر قابل تأیید است.

در ۸ دسامبر، استخر استیکینگ برای دسترسی عمومی برای سایر دارندگان LINK برای مشارکت باز خواهد شد. علاوه بر این، طبق پست وبلاگ ۳۰ نوامبر، سقف کل اولیه استخر ۲۵ میلیون LINK است. استخر استیکینگ v0.1 از خوراک داده های ETH/USD در شبکه اصلی اتریوم پشتیبانی می کند. برای کاربرانی که در یک سیستم هشدار غیرمتمرکز شرکت می کنند، جوایز استیکینگ صادر می شود.اگر خوراک داده «الزامات عملکرد خاصی در مورد زمان کار» را برآورده نکرده باشد، سیستم هشدار می دهد.

این ابتکار عمل بخشی از برنامه “Chainlink Economics 2.0” است. دارندگان توکن LINK و اپراتورهای گره را قادر می‌سازد تا برای «کمک به افزایش امنیت رمزنگاری-اقتصادی خدمات اوراکل» جوایزی کسب کنند. سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران چین لینک، در یک سخنرانی اصلی در SmartCon 2022 در سپتامبر گفت:

ما همچنین انتظار داریم که با افزایش تقاضای امنیت، عرضه در معرض خطر همچنان افزایش یابد.  Chainlink Economics 2.0 راهی برای شبکه است تا گسترش و امنیت خود را در چندین زنجیره و خدمات به هزاران برنامه دیگر افزایش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx