یونی سواپ تجارت NFTها را راه اندازی کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ تجارت NFT را در پلتفرم خود فعال کرد. این ابتکار چند ماه پس از خرید جینی (Genie)، یک اگریگیتور NFT، توسط یونی سواپ انجام شد. این صرافی غیرمتمرکز فاش کرد که از ۳۰ نوامبر، کاربران آن می‌توانند انواع توکن‌های غیرقابل تعویض را در بازارهای اصلی معامله کنند. همچنین متعهد شد که […]

یونی سواپ

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ تجارت NFT را در پلتفرم خود فعال کرد. این ابتکار چند ماه پس از خرید جینی (Genie)، یک اگریگیتور NFT، توسط یونی سواپ انجام شد.

این صرافی غیرمتمرکز فاش کرد که از ۳۰ نوامبر، کاربران آن می‌توانند انواع توکن‌های غیرقابل تعویض را در بازارهای اصلی معامله کنند. همچنین متعهد شد که 5 میلیون دلار USDC را به مشتریان قبلی جینی اختصاص دهد و به 22000 خریدار اول تخفیف گاز (هزینه تراکنش در شبکه اتریوم) ارائه خواهد کرد. یونی سواپ بیان کرد:

آخرین قرارداد هوشمند روتر جهانی ما می‌تواند تا 15 درصد در هزینه‌های گاز در مقایسه با سایر تجمیع‌کننده‌های NFT صرفه‌جویی کند و ده‌ها هزار واحد گاز را نسبت به سایر بازارها ذخیره کند.

این صرافی غیرمتمرکز تابستان امسال جینی را خریداری کرد، با هدف گسترش محصولات خود به گونه‌ای که هم توکن‌های ERC-20 و هم NFT را در بر بگیرد. یونی‌سواپ توضیح داد که هر فردی که بیش از یک تراکنش را در جینی، قبل از اسنپ شات در آوریل 2022 انجام داده باشد، 300 دلار USDC دریافت خواهد کرد، در حالی که افرادی که NFT جینی را دارند، 1000 دلار USDC دریافت خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx