مدیرعامل بایننس قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد

مدیرعامل بایننس قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 552 نفر

مدیرعامل بایننس قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد

علیرغم آشفتگی و نزول شدید بازار، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس اعلام کرده قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد و به هولد آنها ادامه خواهد داد.

در توییت اخیر خود، چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ اعلام کرد که هیچ یک از بیت کوین یا بایننس کوین های خود را نفروخته است. این موضوع نشان می دهد که وی علیرغم نزول شدید بازار ایمان و باور خود را در خصوص بازگشت بازار به دوران اوج خود از دست نداده است.

طبق داده‌ های ارائه شده توسط CoinGecko، قیمت دو ارز دیجیتال فوق‌ به ترتیب ۷۰.۸۵% و ۶۵.۸۶% نسبت به اوج خود کاهش یافته است.

فروش خانه برای خرید بیت کوین

در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در سال ۲۰۲۱، مدیرعامل بایننس ادعا کرد که پس از فروش خانه خود، در سال ۲۰۱۴ بیت کوین خریداری کرده است. از شانس بد او قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از خرید او از ۶۰۰ دلار به ۲۰۰ دلار کاهش یافت، اما CZ در آن زمان کوین های خود را نفروخت.

با وجود اینکه بیت کوین چندین چرخه نزولی و صعودی را پشت سر گذاشته، مدیر عامل بایننس بخش بزرگی از بیت کوین های خود را حفظ کرده است. ژائو همچنین اعلام کرد که بایننس کوین بخش بزرگی از پرتفوی او را تشکیل می دهد و او سهم مناسبی در این صرافی دارد.

بر اساس شاخص میلیاردر بلومبرگ، ژائو ۱۸.۷ میلیارد دلار ارزش دارد که او را به هفتاد و هفتمین فرد ثروتمند روی کره زمین تبدیل کرده است. گفته می شود که ارزش دارایی خالص او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، ۷۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx