سیرکل به ۳.۳ میلیارد دلار ذخایر USDC در SVB دسترسی دارد

سیرکل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 339 نفر

افشای قبلی سیرکل مبنی بر اینکه ذخایر USDC به ارزش ۳.۳ میلیارد دلار در بانک سیلیکون (SVB) ولی قرار دارد ، منجر به از دست دادن سهم بازار این استیبل کوین به رقیب خود، USDT شد. جرمی آلیر ، مدیرعامل و بنیانگذار سیرکل، در گفتگو با مجله بلومبرگ در ۱۴ مارس گفت که از ۱۳ مارس، این شرکت قادر به دسترسی به ۳.۳ میلیارد دلار بودجه خود در بانک فروپاشیده سیلیکون ولی بود.

استیبل کوین USDC صادر شده توسط سیرکل، به طور خلاصه پس از انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه ۳.۳ میلیارد دلار از ذخایر نقدی آن در SVB درگیر شده است، اتصال خود با دلار آمریکا را از دست داد. بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، ارزش USDT از آن زمان بهبود یافته است، اما بازخریدهای گسترده این استیبل کوین منجر به کاهش ۱۰درصدی ارزش بازار آن از ۱۱ مارس شده است.

در همین حال، در طول همان بازه زمانی، رقیب USDC، تتر از ۱۱ مارس افزایش جزئی در ارزش بازار خود را به ثبت رسانده است و با بیش از ۱ ٪ رشد به ۷۳.۰۳ میلیارد دلار صعود می کند. براساس گزارش ذخایر ماه ژانویه سیرکل که در تاریخ ۲ مارس منتشر شد، وجوه موقت قفل شده در سیلیکون ولی تأثیر قابل توجهی در بازار USDC داشت، حتی اگر ۳.۳ میلیارد دلار کمتر از ۸ ٪ از ذخایر توکن را نشان دهد.

در این گزارش ادعا شده است که USDC بیش از ۱۰۰ ٪ وثیقه شده است و بیش از ۸۰ ٪ از این ذخایر را اوراق کوتاه مدت خزانه داری ایالات متحده تشکیل می‌دهد. این اوراق، دارایی‌های بسیار نقد شونده‌ای است که تعهدات مستقیم دولت ایالات متحده را دارند و یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها در سطح جهان است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx