بانک سیگنیچر برای پولشویی مورد بررسی قرار گرفت

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بنا بر گزارش‌ها، بانک سیگنیچر، قبل از فروپاشی توسط دو نهاد دولت ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفته است. براساس گزارش 15 مارس بلومبرگ با استناد به افراد آشنا با این موضوع، محققان وزارت دادگستری بررسی می‌كردند كه آیا سیگنیچر اقدامات كافی برای شناسایی اقدامات پولشویی توسط مشتریان خود را انجام داده است یا خیر. […]

بانک سیگنیچر

بنا بر گزارش‌ها، بانک سیگنیچر، قبل از فروپاشی توسط دو نهاد دولت ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفته است. براساس گزارش 15 مارس بلومبرگ با استناد به افراد آشنا با این موضوع، محققان وزارت دادگستری بررسی می‌كردند كه آیا سیگنیچر اقدامات كافی برای شناسایی اقدامات پولشویی توسط مشتریان خود را انجام داده است یا خیر.

در گزارش ذکر شد که این تنظیم کننده “به ویژه” نگران این است که آیا این بانک اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای نظارت بر معاملات “مجرمانه” و “قانونی بودن اعمال دارندگان حساب” انجام داده است. براساس اطلاعات دو منبع ناشناس به نقل از بلومبرگ، یک تحقیق جداگانه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز نگاهی به بانک داشت. جزئیات مربوط به ماهیت تحقیقات SEC گزارش نشده است. هنوز مشخص نیست که تحقیقات از چه زمانی آغاز شده و در صورت وجود چه تأثیری در تصمیم اخیر تنظیم کننده های ایالت نیویورک برای بستن بانک داشتند.

این گزارش بیان می‌کند که بانک سیگنیچر و کارکنان آن متهم به تخلفی نیستند و تحقیقات ممکن است بدون هیچ گونه اتهام یا اقدامات بیشتری توسط SEC یا وزارت دادگستری نهایی شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx