به روز رسانی اتریوم چگونه بر قیمت تاثیر گذار خواهد شد

قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 372 نفر

روز جمعه (۲ سپتامبر)، مدیر صندوق تامینی و مشارکت کننده CNBC برایان کلی (معروف به “BK”) نظرات خود را در مورد عملکرد قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، و به خصوص اینکه چگونه ارتقاء ادغام اتریوم ممکن است بر قیمت اتریوم تأثیر بگذارد، به اشتراک گذاشت.

بر اساس بیوگرافی وی در وب سایت CNBC، کلی بنیانگذار و مدیر عامل BKCM LLC است، یک شرکت مدیریت دارایی با تمرکز بر “سرمایه گذاری کلان و ارز جهانی، از جمله سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال”. علاوه بر این، او مدیر پورتفولیوی صندوق دارایی دیجیتال BKCM و ETF بلاک چین BKCM REX (NYSE: BKC) است.

کلی همچنین نویسنده کتاب “بیگ بنگ بیت کوین: چگونه ارزهای جایگزین جهان را تغییر می دهند” است (که توسط وایلی در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد).

آخرین نظرات کلی در مورد ارزهای دیجیتال در بخشی از قسمت روز جمعه از برنامه “پول سریع” CNBC – به میزبانی ملیسا لی – در زمانی که بیت کوین در حدود ۲۰ هزار دلار معامله می شد، بیان شد.

طبق گزارشی توسط The Daily Hodl، وقتی لی از BK در مورد همبستگی بین ارزهای دیجیتال و نزدک پرسید، BK پاسخ داد:

“خیلی بالا بوده است. همبستگی بیت کوین با نزدک حدود ۶۰ درصد است. همبستگی اتریوم با نزدک در حدود ۷۰ درصد در ۳۰ روز گذشته است… Crypto عملاً مانند یک ETF با اهرم ۲x و سه گانه [صندوق معامله در بورس] عمل می کند.

«من فکر می‌کنم تفاوت‌های ظریفی در اینجا وجود دارد، زیرا بیت کوین خود یک سهام فناوری نیست. این قطعا یک ارز جایگزین است. این طلای دیجیتال است و زمانی که کشور شما ارز خود را از بین می برد یا مانند بسیاری از دولت ها امروز به آن نیاز دارید.

 

از سوی دیگر، اتریوم را می‌توان تا حدودی به عنوان یک سهام فناوری در نظر گرفت، زیرا در بسیاری از کارهایی که سهام‌های فناوری امروز انجام می‌دهند، اختلال ایجاد می‌کند. تا جایی که کاربران فعال روزانه را از مکان‌هایی مانند توییتر، فیس‌بوک و گوگل دور می‌کند، فکر می‌کنم در مورد اتریوم که یک سهام فناوری است، چیزی می‌توان گفت، اما به طور کلی فکر نمی‌کنم ارز دیجیتال تا زمانی که آن را شکسته نشود، واقعاً پایین می‌آید. همبستگی، زیرا در غیر این صورت چرا من به آن نیاز دارم به جز یک بازی اهرمی در نزدک.

همچنین از BK درباره ارتقای ادغام آتی اتریوم که نشان‌دهنده تغیر شبکه اتریوم از اثبات کار  به اثبات سهام است و انتظار می‌رود بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر انجام شود – سوال شد. چگونه ممکن است بر قیمت اتریوم تاثیر بگذارد.

من فکر می‌کنم احتمالاً بیشتر «فروش اخبار» است، که شاید آنقدر شهودی نباشد زیرا در رمزارز معمولاً می‌خواهید اخبار را بخرید. اما همه اتریوم را می‌خرند زیرا در حال ادغام هستند و اکنون شما به اصطلاح بازدهی دریافت خواهید کرد. فقط برای اینکه بدانید، این واقعا یک بازده نیست. شما فقط پاداش های تورمی خود را پس می گیرید، بنابراین به نوعی تورم ارز را جبران می کند. این واقعا یک بازده نیست…

 

««احتمالاً پتانسیل بالاتری برای رویداد فروش اخبار در حال ادغام وجود دارد. شما همچنین ممکن است یک نقص فنی داشته باشید. نه تنها ممکن است یک نقص فنی وجود داشته باشد، بلکه سؤالات زیادی در مورد اینکه اگر اتریوم مجدداً تقسیم شود، برنامه ها چه کاری انجام خواهند داد وجود دارد …

شما می توانید یک چنگال زنجیره ای داشته باشید و اکنون نه یک، بلکه دو یا سه اتریوم مختلف داشته باشید. سپس DApp (برنامه غیرمتمرکز) شما به چه چیزی ادامه می دهد و در آن بازی می کند؟ من فکر می کنم که خطر ادغام اتریوم بیشتر از آن چیزی است که مردم به آن اعتبار می دهند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx